جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که فعالیت های خوبی در حوزه در دو سال اخیر انجام شده و کارهای بسیار مثبتی صورت گرفته اما هنوز به حد نهایی خود نرسیده است، گفت: برای تحقق تحول در حوزه باید تلاش صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین باخدا، استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان، در نمایشگاه دستاوردهای تحولی این حوزه با بیان این که فعالیت های خوبی در حوزه در دو سال اخیر انجام شده و کارهای بسیار مثبتی صورت گرفته اما هنوز به حد نهایی خود نرسیده است، گفت: برای تحقق تحول در حوزه باید تلاش صورت بگیرد.

وی با بیان این که صرف نظر از متون، در حوزه سبک و روش تدریس و حوزه های آموزشی نقایصی وجود دارد که می طلبد تا ضمن نظرخواهی از اساتید حوزه علمیه خراسان، نظرات مثبت آنان اعمال شود، ابراز کرد: هدف نهایی هر طرح و برنامه ای، طلاب هستند که می طلبد تا نظرات آنان را نیز دریافت و در نهایت در بدنه این حوزه اعمال کرد.

حجت الاسلام والمسلمین باخدا با بیان این که چشم انداز تحولی خوبی برای مدارس علمیه وجود دارد که ان شاءالله همه طلاب حوزه علمیه خراسان به عنوان سربازان امام زمان(عج) در راستای تحقق تحول این هدف تلاش کنند، افزود: امروز نسبت به سابق حوزه علمیه خراسان از نظم ویژه تری برخوردار شده که این نشان از عملکرد شایسته این حوزه دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha