سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ایده هایی که دین را از سیاست جدا می کرد مطرود شد و عملا تفکر سکولاریسم درمانده ماند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، شامگاه یک شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار داشت: مردم ایران اسلام به ویژه مردم استان کردستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال دیگر به جهانیان نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز باید به خود ببالیم که ایران اسلامی در جهان به عنوان نماد جبهه مقاومت در برابر دشمنان می درخشد و همین درخشش باعث ایجاد عجیب بیداری در دنیا شده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جمهوری اسلامی درختی است که میوه آن در همه سراسر عالم پراکنده است و باید گفت که این انقلاب شجره طیبه‌ای می باشد که اصل آن ثابت و فرع آن به آسمان رفته است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز بعد از 4 دهه فراز و نشیب و دشمنی های بسیار معاندان درخت انقلاب اسلامی به بار نشسته است و باید قدر این موهبت الهی را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ایستادگی 40 ساله انقلاب در برابر انواع و اقسام توطئه های دشمنان نظام همه سیاستمداران و ایده پردازان سیاسی جهان را متحیر ساخته و بی شک در دهه پنجم از عمر شکوهمند این انقلاب شاهد دستاوردهای شگرفی خواهیم بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب تفکر جدایی دین از سیاست یا همان سکولاریسم در کشور در حال نهادینه شدن بود، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ایده هایی که دین را از سیاست جدا می کرد مطرود شد و عملا تفکر سکولاریسم درمانده ماند و نظام اسلامی نشان داد که دین نه تنها عامل پس روی نیست، بلکه دین واقعی می تواند عامل مهم و کلیدی در توسعه و پیشرفت یک جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه یکی از نعمت های خدایی همین وجود امنیت و آرامش است، گفت: خوشبختانه ما در بحث امنیت در استان کردستان هیچ گونه مشکلی نداریم و این را باید مدیون تلاش، هوشیاری و درایت نیروهای امنیتی و نظامی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در حدی است که موجب تعجب و حیرت همه دشمنان شده و این اقتدار تاکنون به کسی اجازه نداده است که به مرزهای این کشور نگاه چپ داشته باشد.

نماینده مردم استان کردستان در محلس خبرگان رهبری ادامه داد: در قرن بیستم سیاستی جهانی وجود داشت که زندگی انسانی را به سمت حیوانیت و اومانیسم سوق می داد، ولی با تشکیل جمهوری اسلامی در دنیا این مسیر به کلی تغییر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از سالهای گذشته دستگاه های تبلیغاتی دشمنان همواره تبلیغ می کردند که ملت ایران جشن 40 سالگی خود را هرگز نخواهد دید، ولی همگان دیدیم که این پیش بینی ها چقدر بی ارزش بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، اظهار داشت: احیا و ترویج سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رسالتی همگانی است و اگر کسی به آن عمل نکند مرتکب گناه شده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: خوشبختانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان همواره در بحث منکرات جامعه را به خوبی رصد نموده و تذکرات جدی را در این باره داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید بسیار استوار در مقابل منکراتی که آرمانها و ارزشهای اسلامی را به شدت تهدید می کنند قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ایجاد انقلاب اسلامی کمک و یاری نیازمندان جامه بود و امروز هم باید گفت که دفاع و حراست از این نظام اسلامی و آرمانها و ارزشهای آن برای همه ما از بزرگترین معروف هاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی دیگر از معروفات در جامعه اسلامی باید خدمت به مردم باشد، لذا هر مسئولی در این زمینه کوتاهی کند بی شک به منکرات دچار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha