جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدير حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ حجت الاسلام غفاری با اشاره به قرارداد CFT گفت: این قرارداد در واقع برای مهار کردن حرکت توفنده مردم ایران است که از ۱۲ نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی، متاسفانه تنها سه نماینده با آن مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین غفاری در نشست مدیران مدارس علمیه خواهران مازندران، با اشاره به حماسه عظیم 22 بهمن امسال، گفت: این راهپیمایی بی سابقه كه با وجود فشار شدید اقتصادی و بمباران مسموم فرهنگی دشمنان، توسط مردم بزرگوار جمهوری اسلامی ایران خلق شد، نشانگر تحقق وعده الهی و حقانیت انقلاب، رهبری  و ملت ايران است که وظیفه مسئولین را نسبت به حفظ انقلاب و دستاوردهای آن سنگین تر می کند.

وی افزود: دشمن تمام توان و امکانات خود را بسیج و طبق تحلیل کارشناسان خود به این نتیجه رسیده بود که مردم ایران، چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید؛ غافل از این که قواعد مد نظر آنها در مباحث سیاسی، غیر از آنچیزی است که در حوزه سیاسی متکی بر وحی الهی رقم می خورد.

وی تصریح کرد: ما در کنار تمام فعالیت ها، تلاش های فکری و برنامه ریزی ها که همه علل هستند؛ یک اعتقاد راستین داریم که علت العلل خداوند است و اگر نخواهد نه آتش حضرت ابراهیم(علیه السلام) را می سوزاند و نه دریا حضرت موسی(علیه السلام) را غرق می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران اعلام کرد: خداوند متعال به بندگانش وعده داده که اگر شما دین الهی را یاری کنید، من شما را یاری خواهم کرد، لذا با وجود این که دشمن تمام تلاش خود را جهت خاموش کردن نور خدا به کار گرفته ، ولی اراده الهی بر این است که این نور را تمام کند و تشکیل انقلاب اسلامی از جمله وعده های الهی است که محقق شد.

وی با اشاره به تلاشهای امام خمینی جهت تشکیل حکومت اسلامی در ایران اظهار کرد: حضرت امام، چشم انداز این حرکت را رساندن آن به دست مبارک امام زمان(عج) عنوان نموده و تاکید کردند که انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت ابن الحسن(عج) است .

وی در ادامه با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب تصریح کرد: این بیانیه دارای نکات مهم و کاربردی و در واقع ترسیم گذشته، حال و آینده کشور است که بر آحاد طلاب اعم از مرد و زن به عنوان افسران خط مقدم جبهه فرهنگی واجب است آن را به دقت مطالعه و نسبت به آموزه های این بیانیه بسیار جامع و بلند، اشراف کامل داشته و آن در جامعه تبیین و حتی تدریس کنند؛ زیرا حوزه علمیه نقش مادری و علمداری نظام  را داشته و نمی تواند نسبت به انقلاب و رهبری بی تفاوت باشد.

حجت الاسلام غفاری اضافه کرد: در طول تاریخ، حوزه های علمیه مانع دستیابی ظالمین به اهداف استبدادی و استکباری بوده است؛ به همین خاطر تمام تلاش دشمن این است که حوزه را به حاشیه برده و نقش اصلی این مرکز دینی- علمی را از او بگیرد، اما طلاب با هوشیاری و بصیرت لازم نباید خود را به حاشیه کشانده و کمک به اهداف دشمن کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: با توجه به این که بانوان نیمی از جمعیت و در حقیقت تربیت همه افراد جامعه را به عهده دارند؛ قطعا مادرانی که تربیت یافته فرهنگ دینی و حوزه های علمیه باشند، انسانهای والائی می توانند بپروررانند.

وی تاکید کرد: جایگاه خواهران طلبه بسیار مهم و عظیم است؛ شما افسران توانمند برای جریان فکری انقلاب و رسیدن به تمدن بین الملل اسلامی که حضرت امام(ره) و رهبری انقلاب وعده آن را دادند، هستید.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران بیان کرد: امروز دست نیاز دنیا به سمت جمهوری اسلامی ایران است و خود دشمن نیز به آن اعتراف دارد؛ به عنوان نمونه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که مسلمانان خاورمیانه در پی اسلام عربستان و ترکیه نیستند؛ بلکه به دنبال اسلام ایران هستند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی و غیره در کشور گفت: مشکلات این کشور زمانی حل می شود که دولت به سوی ملت روی آورد؛ اما وقتی سبک زندگی برخی مسئولین با مردم فرق داشته و فرزندانشان آن طرف آب درس می خوانند این به معنی قبول نداشتن ظرفیت و توانمندی و عظمت انقلاب و ملت ایران است.

وی افزود: دشمن می خواهد ناامیدی را در کشور حاکم کند؛ اما باید با تمسک به آیات و آموزه های دینی، مردم را امیدوار نگه داریم؛ مقام معظم رهبری نیز در بیانیه خود تاکید بر این امر دارند که کشور ایران در اوج عزت است و نگذارید بیگانگان این جایگاه بلند و عظیم را در دنیا کوچک جلوه دهد.

حجت الاسلام غفاری در ادامه با اشاره به قرارداد CFT اظهار کرد: این قرارداد در واقع برای مهار کردن حرکت توفنده مردم ایران است که از 12 نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی، متاسفانه تنها سه نماینده با آن مخالفت کردند.

وی اظهار کرد: با توجه به این که انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند 98 برگزار می شود؛ لذا وظیفه حوزه علمیه در این خصوص بسیار سنگین است و باید همه دست به دست هم دهیم تا بهترین ها انتخاب و آینده ای بهتر رقم بخورد؛ زیرا  اگر امروز حوزه علمیه سکوت کند دیگر فردا چیزی به عنوان حوزه علمیه وجود نخواهد داشت که بتواند از آرمانهای اسلام و انقلاب دفاع کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حوزه علمیه در انتخابات وارد مصادیق نمی شود؛ بلکه معیارها و ملاکها فرد اصلح را با توجه به آیات و کلام معصومین(علیهم السلام) و قوانین کشور و بیانات امام خمینی(قدس ره) و مقام معظم رهبری برای مردم تببین می کند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha