جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات فارس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس با بیان اینکه حدود پنج هزار مسجد در استان فارس وجود دارد، گفت: برنامه های نوروزی در بیش از ۵۰۰ مسجد مرکز استان و شهرستان ها اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اهمیت تعطیلات نوروزی در بین مردم و  تغییر و تحولات طبیعت، اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی باید در کنار تحولی که در طبیعت به وجود می آید، برنامه هایی را برای تغییر درونی انسان ها در این ایام نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز باید از ظرفیت های مختلف استفاده کرد، افزود: تفرجگاه ها، بوستان ها و میادین شهری از جمله ظرفیت هایی است که با آنان می توانیم پیام های دینی، مذهبی و فرهنگی را به مردم مخابره کنیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس، مساجد را یکی دیگر از ظرفیت های مهم برای تبیین و ترویج مسائل فرهنگی، دینی و مذهبی دانست و تصریح کرد: بسیاری از مردم در ایام نوروز در مساجد اسکان می یابند که می توانیم برنامه هایی تحت عنوان جزوه ای که دارای پیام های اخلاقی و رعایت قانون را داشته باشد انجام دهیم.

وی روز جمهوری اسلامی در تعطیلات نوروزی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان در صدد کمرنگ کردن این امر هستند باید این روز را جشن بگیریم، از این رو در صدد برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در برخی از میادین شیزار و تعدادی از شهر های توریست پذیر استان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به برگزاری بزرگداشت یوم الله 12 فروردین، بیان داشت: بیش از 100 برنامه به مناسبت بزرگداشت یوم الله 12 فروردین در 76 نقطه از استان برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه حدود پنج هزار مسجد در استان فارس وجود دارد، ابراز کرد: برنامه های نوروزی در بیش از 500 مسجد مرکز استان و شهرستان ها جرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha