جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رضا سیار فرماندار قم

حوزه/ فرماندار قم از همه نهادها و دستگاه های استانی خواست تا با تلاش بی وقفه خود باعث رفع نگرانی هایی شوند که در حال حاضر در جهت خدمت رسانی مطلوب به زایران در قم وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، رضا سیار شب گذشته طی سخنانی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، ابراز داشت: ما در حال حاضر در رابطه با اسکان حدود 150 هزار نفر زائر در قم در ایام نوروز نگرانی هایی داریم که این نگرانی در سایه برنامه ریزی مناسب و تعامل حداکثری نهادها و ارگان ها قابل رفع است.

وی افزود: از این حیث همه دستگاه ها و ادارات استان به منظور پذیرایی از زائرین در ایام نوروز باید به شکل مطلوب آماده باشند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

فرماندار قم ادامه داد: از سوی دیگر می بایست زیرساخت ها و امکانات حمل و نقل عمومی برای مردم شهر قم در زمان تحویل سال در مسیرهای منتهی به حرم کریمه اهل بیت(ع) به خوبی فراهم شود تا شهروندان مشکلی برای تردد در این زمان نداشته باشند.

وی همچنین با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ها پیرامون حرم حضرت معصومه(س) گفت: در سال جاری 90 چشمه سرویس بهداشتی و 90 حمام دیگر در میدان بزرگ امام خمینی(ره) ایجاد شد، تا بخشی از نیازهای زائرین در این زمینه رفع شود، ضمن آن که حمام‌ها در نزدیک ترین فاصله به حرم حضرت معصومه(س) در میدان بزرگ امام خمینی(ره) قابل بهره برداری می باشند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha