جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) شيرود تنكابن

حوزه/ كارشناس سياسي گفت: نباید همه مشکلات خود را به گردن استکبار یا تغییر قیمت ارز انداخت، بلکه تصمیم گیری های غلط برخی مدیران، زیان هایی را به مملکت وارد می سازد که دشمنان ما قادر به وارد کردن آن بر پیکره جامعه نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، آقای غفاری در کارگاه بصیرتی با عنوان" امنیت، اقتصاد، سیاست در سایه انقلاب اسلامی" در جمع طلاب و مبلغان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شیرود تنکابن بیان کرد: تفکر جدایی دین از سیاست موجب سرگرمی افراد به مسائل خود و غفلت از اوضاع و احوال محیط می شود.

وی افزود: این تفکر نه تنها در  اوایل انقلاب وجود داشت، بلکه هم اکنون نیز یک مانع عمده و یک سد بزرگ در راه گسترش و توسعه انقلاب اسلامی است؛ به گونه ای که در این اوضاع و احوال حساس اجتماعی، عده ای قائل به کنار گذاشتن روحانیت از صحنه ی سیاست و واگذاری کلیه ی مناصب اجتماعی و پستهای کلیدی به متخصصان و کارشناسان غیر روحانی بوده و حذف این قشر را از امور سیاسی، راهی برای اخراج دین از صحنه جامعه می دانند.

وی تصریح کرد: در جهان سوم، مردم به خاطر وابستگی حکام به قدرت های بزرگ، فاقد هرگونه آزادی و اختیارند، در حالی که در اندیشه اسلام این امر مردود است و روحانیت نیز برای تحقق رسالت های خطیر خویش نسبت به انقلاب و ملت ایران همیشه در صحنه بوده و مسئولیت های خود را در این خصوص انجام داده اند؛ اما دشمن همیشه سعی کرده این قشر را در حاشیه نگه داشته و مانع نقش آفرینی طلاب در جامعه شود.

 کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از مشکلات ما در سیاست خارجی ناشی از فشارهای آمریکا است، اما در اداره امور داخلی مملکت بیشتر مسائل و مشکلات به سوء مدیریت ، بی کفایتی مدیران،روز مرگی و باری به هر جهت بودن  برخی افراد مسئول بر می گردد. نباید همه مشکلات خود را به گردن استکبار یا تغییر قیمت ارز انداخت، بلکه تصمیم گیری های غلط برخی مدیران، زیان هایی را به مملکت وارد می سازد که دشمنان ما قادر به وارد کردن آن بر پیکره جامعه نیستند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha