جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ایت الله صادقی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: تعمیق باورهای اعتقادی و دینی مردم مهم ترین رسالت حوزه های علمیه است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،آیت الله شیخ عباسعلی صادقی قهاره، امروز در همایش فصلی 13 مدرسه علمیه لرستان، در مدرسه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه توسعه حوزه های علمیه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: حوزه های علمیه نقش مهمی در گسترش باورهای دینی و صیانت از ارزش های اسلامی دارند و در این راستا خدمات شایسته ای به جامعه ارائه داده اند .

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه نقش هدایتگری در جامعه دارند، بیان داشت: حوزه های علمیه و مبلغان اصول و آموزه های قرآن و سیره اهل بیت(ع) را در جامعه تبیین و ارزش های دینی و انقلابی را به نسل های آینده منتقل خواهند کرد .

رئیس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه علماء و مبلغان با بصیرت، تهدیدات دشمن را شناسایی می کنند، خاطر نشان کرد: طلاب باید در همه حال نسبت به نشر معارف دینی و فرهنگ تشیع اهتمام داشته باشند و در راستای سعادت جامعه رسالت تبلیغی خود را به نحو مطلوب انجام دهند .

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه نقش والایی در استمرار اهداف انقلابی در جامعه دارند یادآور شد:حوزویان باید با مطالعه ،علاقه و زبانی شیوا مبانی حفظ نظام و رسالت های آحاد مردم را در پاسداری از ارزش های اسلامی در جامعه تبلیغ و تبیین کنند .

 آیت الله صادقی همچنین خاطراتی را از دوران زندگانی آیت الله العظمی بروجردی (ره) و مرحوم آیت الله کمالوند (ره) و همچنین دوران جوانی و طلبگی خود برای مدیران و اساتید حوزه بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha