جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، کمبود زیرساخت های حوزوی و فضای آموزشی را از موانع جذب حداکثری جوانان مشتاق به تحصیل در حوزه های علمیه دانست و خواستار توجه ویژه مسئولین به این مهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای حوزه علمیه استان ایلام، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: برای تبیین زندگی پر برکت بانوی برتر عالمین، مبلغان توجه و تلاش مضاعفی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: اگر زندگی ها فاطمی شود، ولایت پذیری و ولایتدمداری در راس امور قرار خواهد گرفت و دشمن به راحتی در ما نفوذ نخواهد کرد و تا پای جان حامی ولایت فقیه خود خواهیم بود، همان کاری که فاطمه زهراء سلام الله علیها کردند

وی در ادامه بر ضرورت جذب طلاب مومن و نخبه به حوزه علمیه تاکید کرد و  گفت: مدیران مدارس برای ترغیب جوانان انقلابی برای ورود به حوزه‌های علمیه و هم‌چنین جذب حداکثری در شهرستان‌ها آماده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، کمبود زیرساخت های حوزوی و فضای آموزشی را را از موانع جذب حداکثری جوانان مشتاق به تحصیل در حوزه های علمیه دانست و خواستار توجه ویژه مسئولین به این مهم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha