جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار طلاب رضوانشهر با امام جمعه

حوزه/ حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به صدور بیانیه «گام دوم» از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبر حکیم جمهوری اسلامی در بیانیه راهگشا و امیدآفرین خودشان بیش از ۸۰ بار به مقوله نفوذ اشاره نموده اند که این امر باید از سوی همگان علی الخصوص مسئولین مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در گیلان، کادر، طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمه زهرا سلام الله علیها رضوانشهر با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان، با حجت الاسلام عبداللهی دیدار کردند.

حجت الاسلام عبداللهی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه مهم حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: بدانید که حضور شما در عرصه تحصیل علوم حوزوی و تبلیغ معارف دینی بسیار ارزشمند و موثر است و ان‌شاءالله مورد توجه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء که صاحب واقعی این دستگاه می باشد و عنایت خاص خداوند متعال قرار دارید.

وی افزود: در دورانی که دشمنان اسلام عزیز و این مرز وبوم با توطئه ها و نقشه های گوناگون در پی ذبح اعتقادات جوانان ما بوده و معنویات جامعه را نشانه گرفته اند، حضور و مجاهدت شما عزیزان جهت کسب و تبلیغ معارف دین موجب افتخار ماست.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر با اشاره به صدور بیانیه «گام دوم» از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبر حکیم جمهوری اسلامی در بیانیه راهگشا و امیدآفرین خودشان بیش از 80 بار به مقوله نفوذ اشاره نموده اند که این امر باید از سوی همگان علی الخصوص مسئولین مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی درخصوص قرار گرفتن در ایام پایانی سال اظهار کرد: سال 97 با همه خوشی ها و غم ها گذشت اما خوش به حال آن کسی که از این فرصت به درستی استفاده کرده است؛ خوشا به حال آن طلبه ای که خاصانه درس خوانده و از علم خودش نیز استفاده می کند.

امام جمعه رضوانشهر در پایان این دیدار با تاکید بر استفاده طلاب از وقت تصریح کرد: با توجه به معنویات و استمرار در قرائت ادعیه روز، دعای عهد و زیارت عاشورا ارتباط خودتان را با اهل بیت علیهم السلام ، برای موفقیت در این مسیر دشوار تقویت نمائید. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha