جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس بیانیه گام دوم انقلاب را افقی روشن برای جامعه است و گفت: امید به آینده همان مطلبی است در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد، همه مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا جامعه به امید برسد.

حجت الاسلام رضایی در گفت و گو با خبرنگار«حوزه» در شیراز، بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: همه مراکز و نهاد ها موظف اند مباحثی که مقام معظم رهبری بیان می کنند را در دستور کار قرار داده و به آن عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس بیانیه گام دوم انقلاب را افقی روشن برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امید به آینده همان مطلبی است در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد، همه مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا جامعه به امید برسد.

حجت الاسلام رضایی ابراز کرد: باطن بیانیه گام دوم انقلاب نوید یک اتقاف مبارکی را دارد که از جهات گوناگون می تواند مورد تبیین قرار گیرد.

وی به برگزاری برنامه هایی پیرامون گام دوم انقلاب اشاره و عنوان کرد: در صدد برگزاری برنامه هایی برای ائمه جماعت و روحانیون نقش آفرین در مباجث گونان در ماه رجب و شعبان هستیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس با تاکید بر اینکه در اواخر ماه رجب و اوایل ماه شعبان چند برنامه موثر در شیراز برگزار خواهد شد، بیان داشت: قطعا برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از گروه هایی مانند حوزه علمیه انتظارات ویژه ای دارند که نماینده ولی فقیه در استان نیز تاکید بر این موضوع داشته اند.

حجت الاسلام رضایی، راهکار و راه حل آسیب هایی که در جامعه وجود دارد را مسجد دانست و ادامه داد: باید از شیوه هایی که مبتنی بر فرهنگ مسجد است معضلات را حل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha