جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
داراب کلایی

حوزه/ حجت الاسلام داراب کلایی در جمع اساتید و طلاب ایلام گفت: روحانیون باید با استفاده از تریبون های در اختیار، گام دوم انقلاب را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر داراب کلایی جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، دوشنبه 20 اسفند در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام، با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در تحقق گام دوم انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی در شرایط حساس و تاریخی قرار دارد. و هیچ مقطعی به اندازه دوران انقلاب اسلامی، میدان ترویج و تبلیغ دین باز نبوده است.

وی با اشاره به این که انقلاب از حوزه علمیه قم شروع شد، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر حوزه علمیه انقلابی بماند مصون می ‌ماند، لذا باید در همین راستا فعالیت های انقلابی انجام داد

جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور بیان کرد: در دوران دفاع مقدس چاره‌ای جز دفاع از انقلاب و سرزمین خود نداشتیم و برای دفاع از مهین قریب به 240 هزار شهید که از این تعداد 4000 هزار نفر شهدای روحانی هستند

وی با تاکید بر این که باید در مقابل تهاجم های فرهنگی ایستادگی کرد، افزود: دشمن در فضای مجازی نسل جوان را هدف گرفته و توجه به آمادگی آنها و آماده سازی آنان برای آینده از رسالت های روحانیت است.

حجت الاسلام داراب کلایی بیان کرد: روحانیون باید با استفاده از تریبون های در اختیار، گام دوم انقلاب را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha