جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام چهری

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه گیلان با اشاره به رونمایی از مستند تلویزیونی «ریشه در نور» گفت: این مستند با تصمیم کمیته روحانیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ساخته شد.

حجت الاسلام امیر چهریف معاون پژوهش حوزه علمیه گیلان با اشاره به رونمایی از مستند تلویزیونی «ریشه در نور» به خبرنگار «حوزه» گفت: این مستند با توجه به قرار گرفتن در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و با تصمیم کمیته روحانیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب ساخته شد.

وی افزود: هدف از ساخت این مستند، معرفی فعالیت ها و تلاشهای روحانیت گیلان در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی و... از دیرباز تا کنون و به ویژه در عمر با برکت 40 ساله  نظام جمهوری اسلامی بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه گیلان ادامه داد: در این مستند 30 دقیقه ای،گوشه هایی از نقش روحانیت رویداد های سال42، وقایع مربوط به پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، خدمات فرهنگی، ایثارگری های روحانیون مدافع حرم و همچنین فعالیت های کنونی حوزه های علمیه به تصویر کشیده است.

حجت الاسلام امیر چهری با اعلام اینکه مجری طرح ساخت مستند «ریشه در نور» حوزه علمیه گیلان است تصریح کرد: تولید این اثر از آذر ماه امسال آغاز و 3 ماه بطول انجامید و در آن از راویان وقایعی که کمتر دیده و شنیده شده اند و همچنین مستندات کم نظیر و بعضا بی نظیری استفاده شده است.

وی در پایان گفت: کارگردان و تهیه کننده این اثر، سید مهدی حقی یکی از طلاب گیلانی بوده است که با نویسندگی پژمان خلیل زاده و گویندگی ناصر طهماسب همراه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha