جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی خواستار بررسی حادثه واژگونی قایق در شهر موصل عراق شد. این حادثه منجر به قربانی شدن ده ها نفر شد که اکثر آن ها زنان و کودکان بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه نماز جمعه کربلا که در حرم امام حسین (ع) ایراد شد، حادثه واژگونی قایق در موصل را تسلیت گفته و خواستار بررسی این فاجعه و مجازات مسئولین این حادثه شد.

وی اشاره کرد: در مواقعی که چنین حوادث بزرگی رخ می دهد، کسانی که این حادثه در چارچوب وزارت و اداره آن هاست باید مسئولیت آن را به عهده گرفته و استعفا دهند.

سید صافی تصریح کرد: این حادثه دردناک بیانگر وجود خلل بزرگ در سیستم اداری کشور و عدم عمل به مسئولیت از سوی دستگا های دولتی است که این بخشی از فساد گسترش یافته در کشور است، لذا باید یک مرکز نظارتی در اداره های مختلف از رده های بالا تا پایین وجود داشته باشد.

نماینده آیت الله سیستانی اشاره کرد: بسیاری از کمیته ها و مراکز نظارتی از روی سهل انگاری و یا در قبال گرفتن رشوه به وظیفه خود عمل نمی کند و این دلیل اصلی بسیاری از حوادث فاجعه  بار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha