جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

امام جمعه همدان گفت: طلایه داران امر به معروف و ستاد امر به معروف نهادهایی هستند که باید این واجب فراموش شده را در بین مردم و در جامعه گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، امشب در دیدار با اعضای گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: امروز باید یاد کنیم از شهید امربه معروف، شهید خلیلی که در روز 4 فروردین سال 93 به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: درخواست من از همه شما عزیزان این است با تمام تلاش مسیر این شهید بزرگوار را ادامه دهید و نگذارید که راه این شهدا به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان این که امر به معروف یکی از موضوعاتی است که در اسلام به آن بسیار سفارش شده است، خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات بنده این است که خود را از اعضای این مجموعه می دانم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تصریح کرد: طلایه داران امر معروف و ستاد امر به معروف نهادهایی هستند که باید این واجب فراموش شده را در بین مردم و در جامعه گسترش دهند.

امام جمعه همدان در پایان گفت: بنده از همه تلاش های شما دوستان تشکر می کنم و امیدوارم در سال جدید هم، همچون سال گذشته موفق باشید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha