جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/ دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از خسارت های جانی و مالی حادثه دردناک سیل ویرانگر در استان های شمال غرب ایران ابراز تأسف و همدری کرد و به ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از خسارت های جانی و مالی حادثه دردناک سیل ویرانگر در استان های شمال غرب ایران ابراز تأسف و همدری کرد و به ملت ایران تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام المسلمین راجا ناصر عباس جعفری به شرح ذیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

به ما خبر رسیده است که در این روز های شیرین عید و آغاز سال در کشور همسایه و برادر ایران اسلامی اتفاقی تلخ و حادثه ای دردناک اتفاق افتاده است.

خبر ها حاکی از آن است که استان های شمال غرب جمهوری اسلامی ایران را سیل ویرانگر فراگرفته که منجر به جان باختن جمعی از برادران و خواهران عزیز شده و خسارت های سنگین به خانه ها و مزراع ها وارد شده است. این امر برای ما موجب تأثر و تأسف عمیق گردیده است.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (حفظه الله) و به تمامی ملت ایران اسلامی به ویژه به بازماندگان محترم؛ در بارگاه حضرت حق برای جان باختگان طلب مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای کامل مسئلت می نمایم.

امیدوارایم که ملت شریف ایران در این مصیبت عظیم همانند همیشه دست به دست همدیگر داده و با توفیق الهی و تلاش مسئولین محترم جمهوری اسلامی بر مشکلات پیش آمده فائق آیند. ان شاءالله

ناصر عباس جعفری

6/فروردین/1398

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha