جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گروه جهادی تبلیغی شهید ابراهیم هادی

حوزه/ مسئول رسانه ای گروه جهادی تبلیغی شهید ابراهیم هادی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در روستاهای سیل زده خوزستان را ارائه داد.

علیرضا زنگنه، مسئول رسانه ای گروه جهادی تبلیغی شهید ابراهیم هادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به حضور این گروه جهادی در استان های جنوب کشور، گفت: حدود دو هفته قبل از عید نوروز تیم های شناسایی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با حضور در مناطق مختلف شهرستان های خوزستان و به ویژه خرمشهر کار خود را شروع کردند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم، اکیپی 150 نفره اعم از طلاب و نیروهای بسیجی که در زمینه کارهای فرهنگی و تبلیغی مشغول هستند، از روز اول سال جدید با حضور در منطقه، کار خود را شروع کردند.

مسئول رسانه ای گروه جهادی تبلیغی شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه فعالیت های این گروه جهادی در سه روستا در حال اجرا است، ادامه داد: از جمله کارهای صورت گرفته انجام  کارهای سازندگی و ساخت منزل و اجرای فعالیت های فرهنگی می باشد.

وی اضافه کرد: پخش اقلام ضروری در بین خانواده های نیازمند از دیگر فعالیت هایی است که در این مدت انجام شده و با تقدیم بسته های آموزشی و لوازم تحریر شادی را تقدیم بسیاری از کودکان این منطقه کرده ایم.

 زنگنه این تیم جهادی را دارای سه دسته عنوان کرد و گفت: دسته اول شامل بخش دانش آموزی است که کارهای فرهنگی را عهده دار می باشند و با برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی و کلاس های آموزشی در زمینه احکام و قران در حال انجام وظیفه هستند. گروه بعدی که از حضور مهندسان و متخصصان فنی در رشته های ساختمان سازی و عمران بهره می برد، در امور سازندگی مشغول است.

مسئول رسانه ای گروه جهادی تبلیغی شهید ابراهیم هادی با اشاره به این که بخش سوم مربوط به خانواده ها است، اظهار داشت: تعدادی از افراد با آموزش هنرهایی همچون خیاطی به خانواده های این روستا ها ضمن آن که هنری را به آنها اموزش می دهند منبع درآمدی هم برای آن ها ایجاد می کنند.

وی به وقوع سیل در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته و پس از وجود شرایط فوق العاده در استان، دوستان گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با تشکیل سه گروه جهادی 15 نفره مانند همیشه به یاری مردم عزیز سیل زده شتافتند.

زنگنه خاطر نشان کرد: این گروه ها مسئولیت ساخت سیل بند را عهده دار بودند تا با این اقدام بتوانند در مقابل وقوع سیل مردم روستاهای خوزستان را کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha