جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسکان ۳۰ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قم

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان قم گفت: در نوروز امسال بیش از ۳۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از خدمات اسکان موقت در بقاع متبرکه قم برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به اجرای این طرح فرهنگی از ۲۸ اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز امسال، اظهار کرد: یکی از خدماتی که در قالب طرح آرامش بهاری به زائران و مسافران نوروزی ارائه می‌شود، اسکان موقت و شبانه با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه است.

وی افزود: در نوروز امسال بقاع متبرکه شاخص و دارای سوئیت و زائرسرا در قم، برای این منظور تجهیز شدند و تمام امکانات آنها در اختیار مسافران قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه از جمله این بقاع می‌توان به حرم مطهر امامزادگان جمال‌الدین، جعفر شهید، پنج امامزاده، جعفر زواریون، عبدالله قلعه چم، ابراهیم، علی بن جعفر و احمد بن قاسم علیهم السلام اشاره کرد گفت: در مجموع و در طول تعطیلات سال نو ۹۸، بیش از ۳۰ هزار مسافر نوروزی از خدمت اسکان در آستان مقدس امامزادگان قم بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: اسکان در بقاع متبرکه رایگان است و علاوه بر این ایستگاه‌های صلواتی هم در کنار بقاع برای توزیع آب جوش صلواتی دایر شده بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری خاطرنشان کرد: طرح اسکان مسافران نوروزی در حرم مطهر امامزادگان استان قم با توجه به بارندگی‌های ایام نوروز، با جدیت در دستور کار قرار گرفت و به صورت ویژه در بقاع متبرکه نامبرده شده اجرایی شد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha