جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در هلال احمر با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با آیت الله موسوی جزایری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، که به منظور بازدید از مناطق سیل زده خوزستان، روز گذشته وارد استان شده بود، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی، پیرامون اهداف سفر خود به خوزستان، بیان کرد: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب انجام شد، ایشان تأکید فرمودند که در کنار مردم و در صحنه حضور داشته باشیم؛ از این رو برای عرض تشکر و خداقوت به همه اقشار مختلف مردم و دستگاه های مختلف، که در لباس امداد به آسیب دیدگان، کمک کردند و مردم را تنها نگذاشتند، به خوزستان آمدیم.

وی افزود: هدف دیگر از این سفر، بررسی اوضاع مناطق سیل زده و کیفیت رسیدگی به آسیب دیدگان است، تا گزارشی از ارزیابی ها و برنامه های یاری رسانی، خدمت مقام معظم رهبری، ارائه شود.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، با تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر، اظهارداشت: لازم میدانم از عزیزان هلال احمر، چه در سطح استان و چه در سطح کشور، قدردانی کنم؛ چراکه رکن اصلی امدادرسانی، ایجاد کمپ ها و تأمین مایحتاج مردم آسیب دیده، برعهده هلال احمر است.

 

انتهای پیام./

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha