جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت

حوزه/ کارشناس کمیسیون مهدویت و چالش‌های فرهنگی همایش دکترین مهدویت گفت: اتاق فکر رصد و بررسی راهکارهای پاسخگویی به شبهات فرقه‌های انحرافی مهدویت تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر موحدی عصر امروز در مراسم اختتامیه همایش دکترین مهدویت که در سالن قدس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به مقالات ارائه شده در کمیسیون «مهدویت و چالش‌های فرهنگی» اظهار کرد: بررسی مبانی صلح جهانی مهدوی، موضوع یکی از مقاله‌ها بود که به درستی تبیین شد.

وی افزود: از دیگر مقالات می‌توان به «انتظار مطلوب ره آورد تعامل عقل و احساس» اشاره کرد که این دو مقوله را به خوبی مورد ارزیابی قرار داد.

کارشناس کمیسیون مهدویت و چالش‌های فرهنگی همایش دکترین مهدویت با بیان اینکه تاثیر رسانه‌های غربی در برداشت انحرافی از اندیشه مهدویت با تاکید بر فیلم‌های هالیوودی موضوع دیگر مقاله ارائه شده به پانزدهمین همایش دکترین مهدویت بوده است گفت: در این زمینه می‌توان به مقالات دیگری همچون «هوی پرستان چالشی در مقابل مهدویت» اشاره کرد.

وی ادامه داد: مقاله یاس و ناامیدی از ظهور به عنوان یکی از آسیب‌ها، به علل و راهکارهای برون‌رفت از این آفت را نیز مورد بررسی قرار داده بود.

موحدی خاطرنشان کرد: در کمیسیون پیشنهاد اتاق فکری برای رصد افکار و فعالیت‌های فرقه‌های انحرافی شکل بگیرد و راهکارهای لازم برای پاسخگویی به شبهات و سوالات به وجود آمده ارائه دهد.

کارشناس کمیسیون مهدویت و چالش‌های فرهنگی همایش دکترین مهدویت افزود: این اتاق فکر در موسسه آینده روش تشکیل می‌شود و کارشناسان خبره مهدویت در آن حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha