جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صدیقه بهشتی معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان

حوزه/ معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان از اعزام بیش از یک هزار و ۴۰۰ مُبلغه خواهر به مساجد، مجامع عمومی و پایگاه های بسیج در مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، صدیقه بهشتی، معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان، با اشاره به در پیش بودن ماه ضیافت الله، ضمن تبریک فرارسیدن این ماه پربرکت، گفت: رمضان فرصت مغتنمی برای تقویت روح و تلاش برای تقویت اعتقادات و تقرب به درگاه الهی است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری (1398)پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار و ۴۰۰ مُبلغه حوزه علمیه خواهران استان برای قرائت قرآن کریم و جز خوانی، آموزش احکام و بیان تفسیر و مشاوره به مساجد و مجامع عمومی و پایگاه های بسیج در مناطق مختلف استان به برگزاری جلسات تبلیغی بپردازند.

معاون فرهنگی ـ تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان با تأکید بر فرصت طلایی تبلیغ در ماه مبارک رمضان، افزود: مهم ترین رسالت مبلغان، تبلیغ دین و مفاهیم قرآنی و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است که باید از فرصت ماه مبارک رمضان در جهت تحقق اهداف تبلیغی خود بهره ببرند. بررسی اوضاع فرهنگی جامعه و پاسخگویی به شبهه‌های جدید قشر جوانان ازجمله مسائلی است که مبلغان دینی باید مبلغان در سنگر تبلیغ توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

 وی بیان داشت: این معاونت جهت تشکیل و هماهنگی شبکه تبلیغی حوزه علمیه و با هدف تقویت و افزایش نقش آفرینی و مشارکت اساتید، مبلغان، دانش آموختگان و طلاب دستور العمل تبلیغی ماه مبارک رمضان  را  به مدارس علمیه خواهران ابلاغ نموده است.

بهشتی اظهار کرد: در این طرح با تاکید بر جلسات قرآنی خانگی، مبلغان حوزه علمیه خواهران برای  ارتقاء سطح کمی و کیفی «انس و ارتباط باقرآن و سبک زندگی قرآنی» بین  زنان و دختران اعم از خانواده خود طلاب تا عموم مردم، جلسات جز خوانی ، تفسیر کلاس تجوید و روانخوانی و .. ویژه بانوان برگزار می کنند.

وی ادامه داد:  این معاونت توجه ویژه به ارتقا سطح کیفی جلسات قرآن بانوان دارد که در این راستا بسته محتوایی و فرهنگی ماه مبارک رمضان شامل سخنرانی مکتوب و صوتی مرتبط با ماه مبارک رمضان جهت توانمند سازی مبلغان ارسال نموده است.

معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان در پایان افزود: باید تلاش کنیم تا از همه فرصت های ماه مبارک رمضان در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی بهره ببریم و شرایط و فضای مناسبی را برای استفاده مردم بویژه بانوان و دختران جامعه  از این ماه فراهم کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha