جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در نمایشگاه کتاب تهران

حوزه/ مسئول انتشارات بنیاد مهدی موعود(عج) تهران گفت: درسنامه مهدوی" نگین آفرینش" از آثار این انتشارات در نمایشگاه کتاب امسال به چاپ هشتاد و هفتم رسید.

محمد جواد روح اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این کتاب دوجلدی نوشته سه تن از محققان و پژوهشگران مرکز تخصصی مهدویت از آن جا که از جمله کتب آموزشی به شمار می رود ، در سال های اخیر اقبال خوبی داشته و در نمایشگاه کتاب تهران نیز به چاپ هشتاد و هفتم خود رسید.

وی با بیان این که در مجموع در نمایشگاه امسال کتاب تهران از سوی این انتشارات، 180 عنوان کتاب عرضه شده که 33 عنوان آن کتب جدید است، گفت: از دیگر آثار شاخص و پرفروش ما در نمایشگاه امسال، کتاب سبک زندگی مهدوی نوشته آقای محمد علی رستمی است.

مسئول انتشارات بنیاد مهدی موعود(عج)، همچنین با ابراز خرسندی از فروش نسبتاً خوب کتاب در نمایشگاه امسال یادآور شد: رویکرد اصلی ما در خصوص مهدویت و عمدتاً هم ناظر به نیازهای نوپدید مردم و نسل جوان در این عرصه است، ضمن آن که بررسی نحله ها و فرقه های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت نیز همواره مدنظر انتشارات بنیاد مهدی موعود(عج) بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha