جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاج علی اکبری

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری پیرامون آیت الله موسوی جزایری، گفت: تعبیر رهبر معظم انقلاب برای شخصیت جامع آیت الله موسوی جزایری مبنی بر «فقیه بزرگوار»، تعبیری خاص و ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، پس از آغاز خطبه‌های نماز جمعه اهواز، با تقدیر از شخصیت و جایگاه علمی و عملی آیت الله موسوی جزایری، اظهارداشت: در این مجمع باشکوه تقدیر و تکریم می‌کنیم از مقام شامخ شخصیت شایسته، برجسته، مؤثر، مجاهد و دانشور که قریب به نیم قرن در استان خوزستان و در شهر عزیز اهواز درخشیده و ۴ نسل از محضر و فیوضات و بصیرت و سیره وی بهره‌مند شده‌اند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری پیرامون آیت الله موسوی جزایری، گفت: تعبیر رهبر معظم انقلاب برای شخصیت جامع آیت الله موسوی جزایری مبنی بر «فقیه بزرگوار»، تعبیری خاص و ویژه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری، تصریح کرد: به‌عنوان خادم ائمه جمعه عرض می‌کنم که آیت الله موسوی جزایری، امام‌جمعه‌ای شایسته و تراز بودند که با حضور ایشان مساجد، حوزه‌های علمیه، تراز انقلابی استان و شورای ائمه جمعه تقویت شد.

وی ادامه داد و گفت: امیدوارم نماز جمعه اهواز در چهله دوم خود، صلابت جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشد و در بصیرت افزایی و... موفق باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، با بیان اینکه امامت جمعه خرمشهر در بین منظومه ائمه جمعه استان خوزستان، منظوره‌ای درخشان بودند، گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با صفا، مخلص، روحیه جهادی، فضل و دانش و بی‌تکلفی داشته و انتصاب وی به‌عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، را به مردم مؤمن، انقلابی و علمای استان تبریک می‌گوییم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری در پایان گفت: با عنایت رهبر معظم انقلاب و محبت آیت الله موسوی جزایری، حضور این نعمت خدادادی (آیت الله موسوی جزایری) در استان ادامه خواهد داشت و حوزه‌های علمیه از برکت علمی و عموم مردم از سایه‌ی پدرانه ایشان بهره‌مند خواهند بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha