جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان با تاکید بر اینکه نیروهای سپاه پاسداران باید همانند دوران دفاع مقدس انس با قرآن و اهل بیت (ع) را حفظ کنند، گفت: کسی که می خواهد وارد سپاه شود باید بداند برای شغل نیاید، بلکه به قصد میدان مبارزه و جهاد وارد این نهاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز درجمع مدیران مرکز خدمات و مدیریت حوزه علمیه، روحانیون و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران شهرستان های کاشان  و آران و بیدگل، در سالن شهدای ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی، سپاه پاسداران را یک نیروی جهادی و شهادت طلب عنوان کرد و گفت: صیانت از انقلاب و کشور فلسفه وجودی سپاه پاسداران است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با اشاره به تفاوت های نیروهای مسلح کشورمان با دیگر ارتش دنیا و با بیان اینکه بیشترین آزار جنسی در ارتش  آمریکا به چشم می خورد، اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی ارتش و سپاه پاسداران موجب ترس استکبار جهانی و صهیونیست غاصب است؛ آمریکا به خاطر ترسی که از سپاه دارد آن را به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام کرد، در حالی خود نماد تروریست پروری است.

وی، با تاکید بر اینکه  نیروهای سپاه پاسداران باید همانند دوران دفاع مقدس انس با قرآن و اهل بیت (ع) را حفظ کنند، ابراز داشت: کسی که می خواهد وارد سپاه شود باید بداند برای شغل نیاید، بلکه به قصد میدان مبارزه  و جهاد وارد این نهاد شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به فرماندهان سپاه، گفت: مواظب باشید نفش اماره و حب دنیا پرستی شما را به اسارت نگیرد. چه بخواهیم و چه نخواهیم نفس اماره در وجود همه  است، مهم این است که  شیطان کلاه سرمان نگذارد.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی پایگاه های مقاومت بسیج  منطقه کاشان  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha