جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه / حجت الاسلام حیدری‌زاد گفت: در جلسات قرآنی مدارس علمیه خواهر آذربایجان‌غربی که با حضور عموم بانوان شهر برگزار می‌گردد، اُسوه‌های قرآنی به مردم معرفی می‌شوند.

حجت الاسلام محمد حیدری‌زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در ارومیه با اشاره به برنامه‌های مدارس علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های مدارس علمیه خواهران استان در کنار دروس روزانه حوزه، در ماه مبارک رمضان با محوریت انس با قرآن و تفسیر و مباحث اخلاقی اجرا می‌شود و با استفاده از قاریان ممتاز خواهر جلسات قرآنی در مدارس برای عموم بانوان دایر و روزانه ضمن قرائت یک جزء قرآن با استفاده از اساتید، تفسیر قرآن برای طلاب و بانوان برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: برای فرهنگ سازی در بین خانواده‌ها و تشویق بانوان شهر برای ایجاد خانواده قرآنی، هر روز در جلسات یک پدیده‌ قرآنی به عموم بانوان شهر معرفی می‌‌شود که در بین این افراد زنان موفق از پزشکان و تحصیل‌کرده‌های حافظ کل قرآن وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی افزود: حضور استاد تفسیر قرآن حوزه علمیه قم در ارومیه فرصت مغتنمی است و برای همین امر کلاس‌ تفسیر قرآن در ماه رمضان برای طلاب مدارس علمیه ارومیه دایر است.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های شب‌های قدر مدارس علمیه خواهران، بیان داشت: برنامه‌های شب‌های قدر در مدارس علمیه خواهران طبق روال سال‌های گذشته اجرا و عموم بانوان شهر در این برنامه‌های فرهنگی و دینی شرکت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha