سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سبزه کار

حوزه/مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری یکی از ظرفیت های خوب در مساجد است گفت: تا چند ماه آینده تعداد کانونهای مساجد استان به عدد ۷۰۰ کانون فرهنگی و هنری می رسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی، امروز در جلسه برنامه ریزی جشنواره استانی تئاتر بچه های مسجد در بیرجند اظهار داشت: در افق 1414 ستاد عالی کانونهای مساجد کشور، یکی از مزیت های رقابتی مباحث هنری است.

وی افزود: در همین زمینه چند سالی است که مباحث تئاتر و سرود در کانون های مساجد راه افتاده است که البته خیلی منسجم نبوده اند اما منسجم تر خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی کانون های فرهنگی هنری را یکی از ظرفیت های خوب در مساجد دانست و بیان داشت: تا چند ماه آینده تعداد کانونهای مساجد استان به عدد 700 کانون فرهنگی و هنری می رسد.

حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه امیدواریم مساجد روزی تبدیل به گالری هنری شود که مطابق با آموزه های اسلامی باشد، عنوان کرد: خود مسجد و معماری آن هنری است که بزرگان ما قبلا خیلی روی آن کار کرده اند و ما امروز از آن استفاده می کنیم.

وی در خصوص جشنواره تئاتر بچه های مسجد خاطرنشان کرد: در این موضوع در مورد اطلاع رسانی، خلق آثار و نیز آموزش آمادگی همکاری داریم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha