جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بذرافشان

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد و امام خمینی(ره) فارس گفت: یک هزار و ۲۲۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در ۲ ماهه ابتدایی سال جاری تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد و امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف افزایش مشارکت نیک اندیشان در امر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تاسیس شده است،اظهار داشت: یکی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان و اقشار آسیب پذیر است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۵۷ باجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در ادارات کمیته امداد سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: از ویژگی های صندوق قرض الحسنه امدادولایت می توان به اخذ حداقل ضمانت ، پرداخت قرض الحسنه از محل سپرده ویژه خیران و اتصال به شبکه شتاب اشاره کرد.

بذرافشان در ادامه افزود: در 2 ماهه ابتدایی امسال تعداد یک هزار و 123 فقره تسهیلات کارگشایی به میزان 39 میلیارد و 810 میلیون ریال ، تعداد 101 فقره تسهیلات خودکفایی به میزان 11 میلیارد و 830 میلیون ریال به مدجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس، به سرفصل های مختلف تسهیلات کارگشایی اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل های درمان، جهیزیه، پرداخت بدهی، کمک معیشت، بازسازی مسکن و غیره و تسهیلات اشتغال به منظور توانمند سازی و ایجاد اشتغال در سرفصل های کشاورزی، دامداری، قالیبافی و غیره پرداخت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha