جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با بیان این که رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن، عزت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند، گفت: این که مقام معظم رهبری در آن دیدار فرمودند ترامپ را حتی شایسته مبادله پیام نمی دادم، موجب تحقیر واقعی رئیس جمهور آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر عصر روز گذشته در نشستی با جمعی از مسئولان این شهرستان، به مواضع مقتدر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن اشاره کرد و گفت: مواضع رهبری در خصوص پیشنهاد مذاکره رییس جمهور برگرفته از منطق مقاومت بود.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن، عزت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: این که مقام معظم رهبری در آن دیدار فرمودند ترامپ را حتی شایسته مبادله پیام نمی دادم موجب تحقیر واقعی رئیس جمهور آمریکا شد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که سایر مسئولان کشور نیز باید چنین مواضع قاطعانه ای در برابر دشمن داشته باشند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با هوشیاری بالا این بار نیز توطئه دشمن را خنثی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیشنهاد مذاکره از سوی رئیس جمهور آمریکا را حربه ای جدید برای تضعیف اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضع گیری قاطع خود پاسخ محکمی به زیاده خواهی های آمریکایی ها دادند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که آمریکایی ها در چهار دهه اخیر همه تلاش خود را برای براندازی نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود: همه توطئه های دشمن با هوشیاری و بصیرت  بالای ملت ایران و رهنموهای مقام معظم رهبری شکست خورده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کرده اند هیچ گاه تسلیم فشارها و توطئه های آمریکا نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش آمریکایی ها نیز برای فریب دادن مسئولان ایران اسلامی بی فایده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایستادگی و مقاومت جز اصول تغییر ناپذیر ملت بزرگ ایران است، بیان داشت: این مردم همه فشارها و سختی ها را با هدف حفظ نظام و انقلاب تحمل خواهند کرد و اجازه نمی دهند که اهداف و توطئه های دشمنان محقق شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ایستادگی و مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در برابر دشمنی ها و فشارهای آمریکا است، خاطرنشان کرد: این ملت چهار دهه است که بر روی مواضع به حق خود ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که سیاست های آمریکا در برابر ملت ایران همواره شکست خورده است، بیان داشت: این بار نیز کارزار فشار حداکثری علیه ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت مردم کشورمان شکست خواهد خورد.

اساد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب پیشگام و ثابت قدم هستند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها نمی توانند با فشارهای اقتصادی به کشور، مسیر حرکت مردم را تغییر دهند و آنها را در برابر نظام قرار دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha