جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دستگیری ۷ جوان مراکشی

حوزه/ روز گذشته هفت نفر از جوانان مراکشی که اقدام به ورود غیر قانونی به مسجد و شرب خمر و مصرف مواد مخدر و روانگردان کرده بودند با هوشیاری پلیس محلی شهر «آسفی» مراکش و اطلاع رسانی مردم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  article19 روز گذشته هفت نفر از جوانان مراکشی ساکن شهر آسفی، در اقدامی توهین آمیز و هنجار شکنانه به صورت مخفیانه و غیر قانونی وارد مسجد «عقبه ابن نفی» واقع در جنوب این شهر شده، به محض ورود مشغول مصرف مواد مخدر، شرب خمر و برقراری رابطه جنسی شدند که با اطلاع رسانی به موقع مردم محلی و همچنین حضور سریع نیروهای امنیتی، هنجار شکنان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون رئیس پلیس شهر آسفی مراکش در این مورد گفت: هنجار شکنان که پنج نفر از آنها پسر و دو نفر دیگر دختر هستند همگی دارای میانگین سنی 20 تا 22 سال و ملیت کاملا مراکشی هستند که دستگاه قضائی به زودی احکام آنها را تفهیم کرده و مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.

وی همچنین افزود: مسجد «عقبه ابن نفی» تنها مسجد این شهر است که از آن فقط برای اقامه نماز جمعه و یا نماز عیدین استفاده می‌شود و در سایر روزهای سال ورودی های آن بسته است و کسی اجازه تردد به آنجا را ندارد.

لازم به ذکر است، شهر «آسفی» مراکش مرکز استان «دُکّاله عَبده» و از شهر های ساحلی کرانه اقیانوس اطلس و در نزدیکی شهر کازابلانکا می باشد. این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی و همجواری با اقیانوس، به عنوان قطب اصلی صنعت شیلات و به ویژه صنایع تبدیلی ساردین در کل قاره آفریقا شناخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha