جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق- مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ دومین اجلاسیه مشترک مسئولان، مدیران مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران، سه شنبه ۱۱ تیرماه در احمدآباد شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: دومین اجلاسیه مشترک مسئولان، مدیران مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران، روز سه شنبه 11 تیرماه سال جاری از ساعت 8 صبح در احمدآباد شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه تهران ادامه داد: البته در طول سال تحصیلی اجلاسیه های فصلی با مسئولان مدارس و هر چهل روز یکبار اجلاسیه مدیران مدارس علمیه را داریم و مسائل مختلف حوزه علمیه استان تهران در این اجلاسیه ها و همایش ها بررسی می شود. ضمن این که هم مجمع مسئولان و هم مجمع مدیران واجد شورای دبیرخانه ای هستند که با انتخاب خود مسئولان و مدیران برگزیده شدند و هر شورا 9 نفر عضو دارد و هر کدام از شوراها، یک دبیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: جلسات شورای هر دو دبیرخانه به صورت مرتب برگزار می شود و مباحث مختلف را مورد بررسی قرار می دهند، اما هدف از اجلاسیه مشترک مسئولان و مدیران بدین جهت است که بعضاً برخی مسائل و مطالب زیربنایی و کلان مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان ضرورت دارد با حضور همه مسئولان و مدیران مورد بررسی قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق ادامه داد: دو محور مهم مسائل حوزه تهران در این اجلاسیه مورد بررسی قرار می گیرد. محور اول بررسی نتایج طرح میثاق 2 که مربوط به طلاب سال اول حوزه علمیه استان است و ارزیابی وضعیت فعالیت های مدارس و رفع نواقص موجود، برنامه ریزی و تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: محور دوم بحث، مربوط به مباحث جاری حوزه علمیه استان و سیاست های کاری سال تحصیلی جدید که با حضور معاونین و اعضای شورای حوزه علمیه استان مطرح شده و از نظرات مسئولان و مدیران مدارس علمیه استفاده خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه تهران اظهار کرد: این اجلاسیه با حضور دو مهمان ویژه حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری و استاد قرائتی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق اضافه کرد: استاد قرائتی در باره اوقات فراغت مبلغان در ایام تابستان و لزوم بهرمندی از مباحث قرآنی مطالبی را بیان خواهند کرد.

وی افزود: همچنین پیگیر دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی هستیم و چنانچه توفیق باشد، از نصایح و بیانات ایشان هم بهرمند خواهیم شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha