جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید موسی، حسینی کاشانی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه دینی در استان قم خبر داد و گفت: اگر این جشنواره با کیفیت خوبی در استان قم برگزار شود، قطعا جایگاه رسانه ای این استان افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری،‌ که در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم برگزار شد،با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم، گفت: برگزاری جشنواره ها با اهداف مختلف، می توانند در رشد آن موضوع اثرگذار باشند و قطعا برگزاری جشنواره مطبوعات نیز می تواند موجب رشد کار خبر و ارتقاء دانش، افزایش انگیزه، خلاقیت و افزایش ظرفیت های رسانه های مکتوب و توسعه ظرفیت های موجود رسانه های استان، شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در سال گذشته  که اولین دوره  جشنواره مطبوعات استان قم برگزار شد، سعی شد نقاط ضعف و آسیب های آن شناسایی شود.

وی بیان داشت: امسال نیز شاهد برگزاری دومین جشنواره مطبوعات با محوریت اجرایی خانه مطبوعات با رفع آسیب های سال گذشته و ارتقاء آن خواهیم بود.

حسینی کاشانی گفت: این جشنواره در آبان ماه برگزار می شود و مهلت ارسال آثار تا ابتدای مهر ماه خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: مطالبه ای که از اهالی رسانه و خبرنگاران وجود دارد، این است که  رسانه ای در عرصه اطلاع رسانی موفق خواهد بود که نسبت به اتفاقات جامعه و منویات رهبر انقلاب دغدغه مند و از مسئولین کشور مطالبه گر باشد. این موضوع مهمی است و یکی از مسائلی است که در برگزاری جشنواره امسال مورد لحاظ جدی قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: این اداره کل در اقدام دیگر در صدد برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه دینی در استان قم خواهد بود. اگر با کیفیت خوبی در استان قم برگزار شود، قطعا جایگاه رسانه های این استان افزایش پیدا خواهد کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha