جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی از خبرگزاری حوزه

حوزه/ نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان با تأکید بر این که حوزه باید بیشترین بودجه خود را برای خبرگزاری و رسانه قرار دهد، گفت: کار رسانه باید در صدر دیگر کارها قرار گیرد چون دارای ارزش است و بازتاب بین المللی و جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی،  نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در حاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه که پیش از ظهر امروز یکشنبه 23 تیرماه 1398 صورت گرفت، با بیان این که بحث رسانه، بحثی نیست که بگوییم ما ایجاد کردیم، بلکه خود خداوند نیز کار رسانه ای انجام داده است، گفت: فرستادن 124 هزار پیامبر برای ابلاغ پیام، کار رسانه ای است.

وی با بیان این که در دنیای امروز بیش از 60 درصد کارها با رسانه انجام می شود و بیشترین اثرگذاری با رسانه ها اتفاق می افتد، افزود: کار رسانه، کار اساسی در تمام دنیا است.

نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان فعالیت رسانه ای را بسیار با اهمیت عنوان کرد و بیان داشت: رسانه نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت ها شیعیان و حوزه های علمیه می تواند داشته باشد و باید از این ظرفیت با تمام توان استفاده کرد.

وی با تأکید بر این که حوزه باید بیشترین بودجه خود را برای خبرگزاری و رسانه قرار دهد، ادامه داد: کار رسانه باید در صدر دیگر کارها قرار گیرد چون دارای ارزش است و بازتاب بین المللی و جهانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین نقوی تأثیر تبلیغ از طریق رسانه را بسیار بیشتر از دیگر از دیگر فضاها عنوان کرد و افزود: رسانه است که می تواند تلاش ها و فعالیت های حوزه های علمیه را منعکس و جهانی کند، لذا توجه به رسانه باید در اولویت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت حوزه های علمیه پاکستان، اظهار داشت: آمادگی داریم با خبرگزاری حوزه هر گونه تعامل و همکاری را در راستای انتشار فعالیت های مراکز دینی و حوزوی پاکستان داشته باشیم و از این که خبرگزاری حوزه نماینده یا رابطی را در پاکستان جهت انعکاس فعالیت ها معرفی کند نیز استقبال می کنیم.

نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در پایان با بیان این که درگیری بین شیعیان و اهل سنت پاکستان وجود ندارد و مسلمانان با مسالمت در کنار هم زندگی می کنند، تصریح کرد: اختلافات و تنش ها را عده ای از افراد و گروه های افراطی دامن می زنند که نمی خواهند بین شیعیان و اهل سنت صلح برقرار باشد و همین طور در سطح وسیع تر مخالف ارتباط بین دو کشور ایران و پاکستان هستند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha