جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ ماموستا شیرزادی در ادامه با اشاره به اینکه در جنگ فرهنگی اولین هدف دشمن در شهرها و مناطق مرزی است، گفت: مریوان در مرز قرار دارد و از این رو بیشترین هجمه را متحمل می شود که این امر باید مورد توجه همه دلسوزان نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، صبح امروز در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی شهرستان مریوان اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی تشدید فشارهای آمریکا بر ایران، تضعیف محسوس ایالات متحده در خاورمیانه و حتی دیگر نقاط جهان است.

امام جمعه مریوان در ادامه گفت: از سوی دیگر همراهی برخی از کشورهای مرتجع منطقه که به نوعی می توان آنها را منابع مالی و ثروث آمریکایی ها محسوب کرد بر این تنش ها افزوده اند که بی شک ادامه این روند تنها به زیان کشورهای مذکور می باشد.

این عالم اهل سنت گفت: به عینه هویداست که آمریکا به دنبال باج خواهی سیاسی از جموری اسلامی ایران است و تمامی شعارهای بشر دوستانه و انسان دوستانه سیاستمدارانش بلوف سیاسی است، زیرا آمریکایی ها در ویتنام، افغانستان، عراق و... معنای دموکراسی برای برای جهانیان را تعریف کردند!!.

ماموستا شیرزادی در ادامه با اشاره به اینکه در جنگ فرهنگی اولین هدف دشمن در شهرها و مناطق مرزی است، بیان داشت: مریوان در مرز قرار دارد و از این رو بیشترین هجمه را متحمل می شود که این امر باید مورد توجه همه دلسوزان نظام باشد.

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه تشکیل فرقه های منحرفه و ضاله در این سالها در منطقه روند صعودی داشته است، بیان داشت: تمام مسلمانان یک رسول و یک کتاب دارند، لذا ورود و یا دلبستگی به فرقه های منحرف و ضددینی تنها زمینه انحراف عقیدتی و ایمانی افراد را مهیّا می کند که این خواسته اصلی دشمنان وحدت جهان اسلام است.

وی با در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مریوان شهرستانی فرهنگی با پتانسیل های بالاست، گفت: باید اذعان کرد که علیرغم استعدادهای فرهنگی و مذهبی بسیار بالا در این مریوان آن گونه که شایسته است متولیان فرهنگی توجه خاصی به این شهرستان نداشته اند، لذا از این دوستان درخواست بازنگری داریم.

ماموستا شیرزادی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان، بیکاری جوانان است، سالهاست که جوانان و نخبگان این منطقه برای یافتن شغل به شهرهای بزرگ مهاجرت می کنند، در حالی که می توان با کمی تلاش و همت دلسوزانه زمینه اشتغال و آوردن صنایع و کارخانه ها را به این شهرستان مهیا نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha