جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: در شبکه های مجازی تبلیغات بسیاری برای تخریب چهره های کلیدی نظام و انقلاب صورت می گیرد که بی شک برنامه و توطئه ای پیچیده از سوی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی پیش از ظهر امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان به تحلیل مسائل حال کشور پرداخت و اظهار داشت: عمر 40 ساله انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی پر از فراز و نشیب های فراوانی است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: بخشی از این فراز و نشیب ها به مسائل داخلی مملکت برمی گردد و برخی نیز حاصل دشمنی های سادیسم گونه کشورهای معاند نظام می باشد.

وی با تاکید بر تلاش کشورهای غربی و برخی دول مرتجع منطقه برای ایجاد تنش در منطقه علیه ایران، بیان داشت: روی کار آمدن انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام پهلوی منافع بسیاری از استعمارگران را در منطقه از بین بردن و این خود کینه ای بزرگ برای آنان علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی شده است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان تصریح کرد: نشر آرمان های انقلاب اسلامی در منطقه و جهان از یک سو و تقویت جبهه مقاومت در مقابل دول غربی و ... یکی از علل تنش زایی های اخیر دشمنان علیه نظام اسلامی ایران است.

دریایی با تاکید بر اینکه در طول 40 سال اخیر بصیرت و دشمنان شناسی ملت ایران بسیار رشد یافته و به بلوغ رسیده است، بیان داشت: از ابتدایی ترین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون هر لحظه توطئه ای از دشمنان برای ساقط کردن این نظام می بینیم که این دسیسه ها برخی در خفا و برخی به صورت آشکارا صورت می گیرد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی های خویش در جمع دانشجویان و دانش آموزان به صورت جامع چهره پلید و خبیثانه آمریکا را ترسیم فرمودند.

وی تصریح کرد: امام خامنه ای در این دیدار فرمودند: «در چالش ۴۰ ساله آمریکا و ایران حقیقت مهمی وجود دارد که گاهی از دیده ها پنهان می ماند و آن اینکه، طرف پیروز در این چالش، جمهوری اسلامی ایران و طرف مغلوب، آمریکا بوده است».

مسول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: این سخنان رهبری که کاملا از روی آمارها مستدل می باشد، نشان می دهد که هزینه های میلیاردی آمریکا علیه این نظام هیچ تاثیری در روند رو به توسعه و انتشار آرمانهای امام راحل و شهدا نداشته است.

دریایی بیان داشت: امروز هم به عینه شاهد تشدید تهاجم فرهنگی دشمنان علیه انقلاب، روحانیت، حوزه های علمیه و ملت ایران هستیم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: در شبکه های مجازی تبلیغات بسیاری برای تخریب چهره های کلیدی نظام و انقلاب صورت می گیرد که بی شک یک هم برنامه و توطئه ای پیچیده از سوی دشمنان است. امروز دشمنان به شدت از ارتباط و تعامل بین مردم و روحانیت عصبانی است، زیرا به خوبی می داند که این وحدت کلمه بین این دو قشر جامعه مانع عملی شدن ناتوهای فرهنگی دشمنان می شود.

دریایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با وجود اینکه در ایام تابستان مدارس علمیه تعطیل می باشند، هرگز نباید اساتید این فرصت مغتنم را از دست بدهند، لذا از همکاران  درخواست داریم که در این ایام حضورشان را در سطح جامعه، کانون های فرهنگی مساجد و... بیش از پیش کنند و تعاملات خود را با نهادها و متولیان فرهنگی بیشتر نمایند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: امیدواریم همان گونه که روحانیت در تاریخ اسلام همیشه جایگاه و قدرت معنوی خود را نشان داده است، اکنون نیز بتواند در هدایت جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمنان کارنامه موفقی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha