جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره نقد نظام آموزشی موجود کشور در قم

حوزه/ مرکز جامع علوم اسلامی ولی امر(عج) دوره ای با موضوع نقد نظام آموزشی موجود کشور تحت عنوان گام به گام تا مدرسه تراز دینی در سالن همایش های دانشگاه معارف قم برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مرکز جامع علوم اسلامی ولی امر(عج) تحت اشراف آیت الله محسن اراکی عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری دوره ای با موضوع نقد نظام آموزشی موجود کشور تحت عنوان گام به گام تا مدرسه تراز دینی در سالن همایش های دانشگاه معارف قم دبرگزار کرد.

در این دوره حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه به مبانی سکولاریسم در نظام آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین خیرالدین به کاستی های مهارتی در نظام آموزشی موجود، حجت الاسلام والمسلمین مادرشاهی به نظامات اجتماعی و آثار تربیتی آن، حجت الاسلام والمسلمین به بایسته های مهدوی در نظام آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی به جایگاه انقلاب اسلامی در نظام آموزشی و حجت الاسلام والمسلمین امیری به ردپای تفکر سکولار در مواد درسی پرداختند.

این دوره ها برای بانوان اعم از همسران طلاب و دیگر اقشار برگزار شده و دارای دو هدف خرد و کلان می باشد.

هدف کلان دوره نقد نظام آموزشی موجود کشور ارائه مدل و راهکار برای اصلاح نظام آموزشی و پر کردن خلاء های موجود در اسلامی کردن این نظام آموزشی است که در سطح ملی مطرح است.

هدف خرد این دوره توانمندسازی بانوان در جهت اصلاح موانع آموزشی در تدریس در مدارس و همچنین به کارگیری توانایی ها در تربیت فرزندان می باشد.

گفتنی است: این دوره برای آقایان در قالب دوره مجازی برگزار خواهد شد که زمان آن متعاقبا به اطلاع علاقمندان به شرکت در آن خواهد رسید.

کد خبر: ۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha