شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویر / دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با آیت الله رجبی مدیر مدرسه امام خمینی (ره)

حوزه/ تیم دیپلماسی فعلی خط درست را در حال پی‌گیری هست ولی چون تا کنون غرب از روی قلدر مآبی حرکت کرده و پذیرش خواسته‌های ایران برای آنها خفت بار خواهد بود و عظمت آنها را در هم خواهد شکست، ممکن است آنها حاضر به پذیرش برنامه‌های ایران نشوند.

آیت الله رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هفته بصیرت و مذاکره وین هشت، گفت: مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف بصیرت خود را نسبت به آرمان‌های امام راحل و خون شهدا نشان دادند و از آن مسیری که امامین انقلاب ترسیم کردند، لحظه‌ای عقب نشینی نکرده و پیرو خواهند ماند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) افزود: مردم با توجه به شرایط فعلی که نظام نیازمند به حمایت است، باز هم حمایت خواهند کرد و به مکتب دین و اسلام وفادار خواهند بود و نشان خواهند داد که با دشمن کنار نخواهند آمد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: ملت ایران همواره با کمال اقتدار در برابر فتنه و توطئه‌های دشمنان خواهند ایستاد. این ملت استحاله پذیر نیست. زمانی دشمنان این گونه فکر می‌کردند ولی مردم نشان دادند که با خوی استکباری نمی‌توان کنار آمد.

وی اظهار داشت: امنیت این کشور به سادگی به دست نیامده و مردم هم این را به خوبی می‌دانند و آگاه هستند.

آیت الله رجبی در ادامه به موضوع مذاکرات وین هشت هم اشاره کرد و گفت: تیم دیپلماسی فعلی خط درست را در حال پی‌گیری هستند ولی چون تا کنون غرب از روی قلدر مآبی حرکت کرده و پذیرش خواسته‌های ایران برای آنها خفت بار خواهد بود و عظمت آنها را در هم خواهد شکست، ممکن است آنها حاضر به پذیرش برنامه‌های ایران نشوند. اگر چه از مواضع خود عقب نشینی هم کردند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) افزود: ولی تیم فعلی مصالح نظام، منویات رهبری و منافع مردم و ملت را در نظر می‌گیرد، اقتدار نظام را خوب می‌شناسد و می‌داند که چگونه باید با دشمن رفتار کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه عنوان کرد: ولی این سخن به این معنا نیست که آنها سرجنگ با ما نداشته باشند. همواره استکبار به دنبال مبارزه با اصل دین، اسلام و ارزشهای دینی و نظام بوده است و این تیم فعلی نظام جمهوری اسلامی هر چه قدر بتواند از آن دشمنی‌ها بکاهد، کار بزرگی کرده و حتی نوع عملکرد پیروزمندانه آنها می‌تواند موفقیت بزرگ برای کشور در برابر غربی‌ها باشد.

خبرنگار: قربان اسلامی نژاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    25 1
    جناب حجت الاسلام رجبی مردم در سختی زندگی می کنند گرانی بیکاری ...موجب دین گریزی می شود
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      0 0
      وَ مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً «2» وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ . و هركس كه از خدا پروا كند، خداوند براى او راه بيرون شدن و رهايى (از هر گونه مشكل) را قرار مى‌دهد و محاسبه نشده روزی دهد. / آیا استثنایی دارد ؟! اگر همه خلایق بخواهند مانع روزی خدا شوند قادرند ؟!
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    33 1
    مسير تنفس مردم ايران رو هم بستند جناب رجبي
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      0 0
      فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ يُسارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشى‌ أَنْ تُصِيبَنا دائِرَةٌ فَعَسَى اللَّهُ أَنْ يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَيُصْبِحُوا عَلى‌ ما أَسَرُّوا فِي أَنْفُسِهِمْ نادِمِينَ «52» (با آن همه توصيه به نپذيرفتن ولايت كفّار) بيماردلان را مى‌بينى كه در دوستى با آنان (كافران)، سبقت مى‌گيرند (و در توجيه كارشان) مى‌گويند: مى‌ترسيم كه حادثه‌اى بد برايمان پيش آيد (و ما نيازمند كمك آنان باشيم) پس اميد است كه خداوند، پيروزى يا امر ديگرى را از جانب خود (به نفع مسلمانان) پيش آورد، آنگاه آنان از آنچه در دل پنهان داشته‌اند پشيمان شوند.
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 13
    البته که اگر اتحاد همدلی و تدبیر در مسولین و مهم تر از همه تبعیت از فرامین بزرگان دینی و آقا باشد غرب توان نفس کشیدن ندارد