شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
رهبری-آیت الله صافی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کردستان در پیامی، ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان امروز با صدور پیامی ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

در متن این پیام آمده است:

ضایعه ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگان غمی سترگ بر دل‌های شیعیان و حوزه‌های علمیه نشاند و غم از دست دادن این فقیه گرانسنگ جامعه اسلامی ما را در سوگی عظیم نشاند.

ایشان سال‌های پربار عمر خود را در جهاد نفس و دوری از تعلقات دنیایی سپری نمود و تعلیم و تربیت و علمای ربانی را در سرلوحه مجاهدت‌های علمی تربیتی قرارداد و تشنگان معارف الهی را از سرچشمه زلال آموزه‌های دینی بهره‌مند نمود.

حضور این مرجع عالیقدر در صحنه‌های مختلف انقلاب و پذیرش مسئولیت‌های بزرگ در نظام اسلامی و همراهی با امام راحل و رهبر معظم انقلاب برگ زرینی است که بر درخشندگی کارنامه مجاهدت‌های این فقیه عظیم الشان افزوده است.

اینجانب ارتحال ایشان را به ساحت قدسی امام منتظر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا و رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار تقلید و همچنین به علما و روحانیت استان کردستان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عالم سفرکرده علو درجات را خواهانم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha