شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام رمش

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر خمیر گفت: آنچه می‌توانید از ماه رجب ذخیره کنید، چون برای ما ماندگار است و باعث می‌شود که مسیر زندگی سعادتمند شود.

حجت الاسلام غلامعلی رمش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: رجب ماه عبادت برای دوستان خاص حضرت حق است و آمادگی برای ماه شعبان و رمضان باید از این ماه حاصل شود. اگر حقیقت ماه رجب درک نشود، ورود به ماه مبارک رمضان مشکل است، لذا این سه ماه، فرصتی برای خودسازی در طول سال و تأمین ذخیره و نیروی لازم برای حرکت عظیم زندگی و سرنوشت است.

وی، ماه رجب را سرمایه‌ای گران‌بها دانست که باید مورد توجه انسان‌های مؤمن قرار گیرد و تصریح کرد: اول این ماه، متبرک است به ولادت امام باقر (علیه‌السّلام) و پایان آن متبرک است به بزرگترین حادثه‌ی تاریخ یعنی بعثت پیغمبر (ص).

حجت الاسلام رمش ابراز کرد: میلاد پر برکت امیرمومنان امام علی علیه السلام نیز بر شرافت ماه رجب افزوده است که باید نهایت استفاده را از آن داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر خمیر تصریح کرد: آنچه می‌توانید از ماه رجب ذخیره کنید، چون برای ما ماندگار است و باعث می‌شود که مسیر زندگی سعادتمند شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha