یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه / معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان از مصاحبه داوطلبان شرکت در دوره مشاوره مقدماتی و تکمیلی، در شهر سنندج خبر داد.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: با توجه به ضرورت تربیت مشاور برای حوزه‌های علمیه استان و همچنین ضرورت راه اندازی مرکز مشاوره در کردستان برای استفاده و بهره مندی مردم لازم بود پیگیری و رایزنی‌هایی انجام شود که مقدمات این کار فراهم شد و الحمدلله مصاحبه مقدماتی دوره با حضور حجت الاسلام شورورزی و حجت الاسلام عرفان نژاد به مدت ۳ روز در حال انجام است. پذیرفته شدگان مصاحبه در دوره مقدماتی و تکمیلی حضور پیدا خواهند کرد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در این دوره ۶۴ نفر از طلاب خواهر و برادر ثبت نام کرده‌اند که اکنون در حال انجام مصاحبه هستند.

وی اضافه کرد: مصاحبه از داوطلبان تا روز جمعه در دو شیفت صبح و عصر در مدیریت حوزه علمیه کردستان انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شرکت کنندگان در مصاحبه اساتید، کادر مدارس علمیه استان و طلاب خواهر و برادری که سطح ۲ را گذارنده‌اند، تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: دوره مقدماتی و تکمیلی تربیت مربی مشاوره ۱۲۰ ساعت برگزار می‌شود که ۶۰ ساعت آن مقدماتی و ۶۰ ساعت به دوره تکمیلی اختصاص دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha