دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام و رهبری

حوزه/ مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت فرا رسیدن۲۲بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و سومین سالگرد طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی بر ملت سرافراز ایران و همه ملت‌های آزاده جهان تبریک و تهنیت باد.

انقلابی که نویدبخش رجعتی مبارک به ارزشهای الهی و اسلامی بود. انقلابی که متکی بر قدرت ایمان ملتی شجاع و مصمم بود. انقلابی که هیبت و هیمنه پوشالی همه قدرت‌های مستکبر دنیا را به سخره گرفت. انقلابی که در هیچ مرز نژادی و جغرافیایی محصور نماند وبا تکیه بر شعارهای فطری، وجدان آگاه و بیدار همه مستضعفان و آزادگان عالم را مخاطب پیام بلند وجاوانه خویش ساخت.

بی تردید پیروزی این انقلاب الهی جز با قدرت ایمان ملت مسلمان ایران و پیروی مثال زدنی آنان از رهبری‌های پیامبرگونه امام امت (قدس سره الشریف) و وحدت کلمه توده‌ها و اقشار مختلف ملت میسر نبود. از این روی دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته از همه توان خود در راستای بی اثر ساختن این سه محور بنیادین بهره برده اند. تحمیل جنگ هشت ساله، هجمه سنگین فرهنگی و تبلیغاتی
و محاصره و تحریم اقتصادی، از جمله اهرم‌های اصلی فشار دشمن برای مأیوس نمودن ملت ایران از ادامه مسیر پر افتخار خویش است.

اما حاصل این کینه توزی ها و نفرت انگیزی ها چیزی جز سرافکندگی بیش از پیش برای دشمنان و قدرت فزاینده و همه جانبه جریان انقلاب و مقاومت نبوده است. چرا که ملت بزرگ ایران پیوسته با بصیرت و بینش مثال زدنی خویش نقشه دشمن را پیشاپیش نقش برآب نموده و به مقابله با آن برخاسته است.

لکن آنچه که گاه آزردگی این ملت شریف و بزرگوار را به دنبال دارد، گرانی و تورم افسار گسیخته، فاصله طبقاتی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی است که فعالیت مضاعف مسئولان را می‌طلبد و جا دارد که جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی به جای اتهام زنی به یکدیگر دست به دست هم داده و به کمک مدیران کشور بشتابند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ضمن دعوت همه مسئولان به حرکت در چارچوب قانون و توجه به مشکلات معیشتی اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه، ضمن تبریک مجدد سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همه اقشار جامعه و مسئولان را به وحدت حول محور ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) دعوت می‌نماید و اعلام می‌دارد؛ با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی، حضور گسترده و پرشور همگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم ۲۲ بهمن، تعیین شعائر الهی بشمار می‌آید و اولین پیامش یاس و نومیدی بدخواهان و دشمنان نظام مقدس اسلامی خواهد بود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha