شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1008243
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
رادیو

حوزه / زهره سربازی گفت: در برنامه «گوهران» از عاشقی گفته می‌شود، عشقی که با نام امیرالمومنین (ع) پیوند خورده است.

زهره سربازی، تهیه‌کننده رادیو در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، درباره برنامه «گوهران» گفت: در این برنامه از عاشقی می‌گوئیم، اینکه هرکسی چگونه می‌تواند عشق به حضرت علی (ع) را در دنیا جاری و ساری کند.

وی ادامه داد: در این برنامه از موسیقی قوالی خواهیم گفت و به سراغ یکی از بزرگان این عرصه یعنی نصرت فاتح علی خان می‌رویم.او موسیقی قوالی را از حالت سنتی خارج کرد و با خلاقیتی که داشت عشق حضرت علی (ع) و اهل بیت را در جهان گسترش داد.

سربازی افزود: در بخش دیگری از برنامه، مهمان خانه سید محمد نواز سیدزاده، یکی از عارفان سیستان و بلوچستان می‌شویم و نگاهی به آثار شعر و موسیقی پدر این عارف یعنی عبدالرئوف سیدزاده نیز خواهیم داشت. «گوهران» سه‌شنبه ۲۶ بهمن، با حضور حاج محمدحسین عطاالله‌ی و ابوالفضل امیر و به تهیه‌کنندگی زهره سربازی و با اجرای حسن همایی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده رادیو تصریح کرد: در بخش‌هایی از این برنامه همچنین به مقام پدر توجه خواهد شد. در این برنامه تلاش می‌شود موسیقی بومی که متأسفانه مغفول واقع شده مورد نظر باشد البته قدری هم به گرایش‌های وارداتی هنر در این برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha