یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
فف

حوزه/ این دوره با رویکرد معارفی و مهارتی برای خانواده بزرگ المصطفی شامل طلاب، فرزندان و خانواده شان و در رشته‌های گوناگونی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی در نشست خبری که با موضوع بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی در قم برگزار شد، به اهداف جامعة المصطفی در بُعد علمی و تربیتی اشاره و تربیت نسل الگو در میان جوامع بشری برای هدایت بشریت به سوی معارف ناب الهی را از مهمترین رسالت‌های المصطفی دانست و ابراز داشت: همه تلاش المصطفی این است، نسلی را تربیت کند که بتوانند مبانی دینی و الهی را در خارج از مرزها و حتی در دورترین نقطه این کره خاکی به عاشقان مبانی دینی و الهی ارائه دهند و آنها را جذب معارف اهل بیت (ع) کنند.

معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی بیان داشت: تا کنون شاهد برگزاری بیست و شش دوره از این جشنواره با حضور خانواده بزرگ المصطفی شامل طلاب و اساتید داخل و خارج کشور بودیم و الان نیز شاهد برگزاری جشنواره بیست و هفتم هستیم.

وی بیان داشت: برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی، مبتنی بر معرفی آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و گسترش، ترویج و ایجاد زمینه برای تمسک به قرآن و عترت در میان بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی ادامه داد: این دوره با رویکرد معارفی و مهارتی برای خانواده بزرگ المصطفی شامل طلاب فرزندان و خانواده شأن و در رشته‌های گوناگونی ارائه می‌شود.
معاون فرهنگی تربیتی المصطفی افزود: ایجاد زمینه برای انس قرآن و حدیث در میان مخاطبان جشنواره و خانواده بزرگ طلاب المصطفی، شناسایی استعدادها و تربیت نخبه‌های قرآنی و حدیث از جمله اهداف این جشنواره است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha