یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ رئیس عقیدتی سیاسی سازمان جغرافیایی نیروی های مسلح

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرشدی اقدامات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در تنظیم اطلس دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی انجام می‌دهد کاری فراتر از ارائه گزارش دستاوردهای ۴۰ سال گذشته دانست و گفت: متخصصان توانمندی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند سندی رسمی به صورت یک نقشه دقیق از دستاوردهای انقلاب اسلامی ترسیم نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین مرشدی رئیس عقیدتی سیاسی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، گفت: این سازمان با قدمتی ۷۰ ساله از قدیمی ترین تشکیلات نیروهای مسلح کشور است.

وی افزود: اطلس شیعه، اطلس اسلام، اطلس عاشورا و اطلس مقاومت از محصولات علمی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح می‌باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین مرشدی خاطرنشان کرد: کارهای مختلفی همچون اطلس ادیان و مذاهب و اطلس دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را که به نحوی لبیک به امر رهبری در عرصه جهاد تبیین می‌باشد، از سوی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در حال پیگیری است.

وی اقدامات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در تنظیم اطلس دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی انجام می‌دهد کاری فراتر از ارائه گزارش دستاوردهای ۴۰ سال گذشته دانست و گفت: متخصصانی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند سندی رسمی به صورت یک نقشه دقیق از دستاوردهای انقلاب اسلامی ترسیم نمایند.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح تصریح کرد: از وزارتخانه‌های مختلفی همچون علوم و آموزش وپرورش دعوت به عمل آورده ایم تا در این زمینه با ما همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم ارائه گزارشی دقیق از خدمات نظام جمهوری اسلامی در دهه‌های گذشته افزود: باید مسئولین و مردم ما در جریان این دستاوردها قرار گیرند تا افق روشن‌تری را پیش روی خود ببینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاعلی مدد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    این سازمان دیگه کجا بود؟سازمان عقیدتی وسیاسی جغرافیای نیروهای مسلح؟؟؟عقیدتی سیاسی شنیده بودیم