شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کرامتی در یزد

حوزه/ رئیس اداره فعالیت های فاخر، مجامع و همایش های پژوهشی حوزه های علمیه خواهران کشور،گفت: مدیران و معاونت های پژوهش با افزایش تعاملات بیرون حوزوی به خصوص ارتباط با مؤسسات علمی پژوهشی دارای اعتبار علمی، زمینه را برای شناساندن هر چه بهتر حوزه های خواهران به جامعه علمی فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مرتضی کرامتی در دومین روز از برگزاری کارگاه«مدیریت پژوهش» در نشست مشترکی با مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد و هیئت همراه از قم اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران استان یزد از ظرفیت و پتانسیل خوبی برای امر پژوهش برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد: حوزه های علمیه خواهران در آینده ای نزدیک به جایی برسد که در مباحث علمی و پژوهشی به خصوص در حوزه زنان و کودک مرجعیت یابد.

رئیس اداره فعالیت های فاخر، مجامع و همایش های پژوهشی حوزه های علمیه خواهران کشور، اذعان کرد: اکنون در درون حوزه های خواهران طلابی هستند که می توانند در بسیاری از زمینه های پژوهشی به عنوان استاد از آنها بهره برد و حوزه ها می توانند با برگزاری کارگاه های علمی از وجود این اساتید بهره ببرند.

کرامتی، با اشاره به فعالیت های پژوهشی فاخر افزود: حوزه باید با حرکت در مسیر انجام برنامه های علمی پژوهشی فاخر، این راه را همچنان ادامه دهند.

وی تأکید کرد: مدیران و معاونت های پژوهش با افزایش تعاملات بیرون حوزوی به خصوص ارتباط با مؤسسات علمی پژوهشی دارای اعتبار علمی، زمینه را برای شناساندن هر چه بهتر حوزه های خواهران به جامعه علمی فراهم نماید.

وی ادامه داد: گام های مثبتی در زمینه برداشته شده است که باید با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha