دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
بابایی ماکو

حوزه/ در جلسه‌ای با تقدیر از زحمات سرهنگ شهریار، رحیم بابایی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ماکو معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام بهنام دلریش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌ غربی، در آیین تکریم و معارفه دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ماکو، اظهار داشت: عدم علم به مسأله، گاهی اوقات موجب سستی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر می‌شود و لذا در همین راستا، موضوع احیاء و تبیین جایگاه فریضتین، سیاست و رویه اصلی ستاد می‌باشد.

وی افزود: لازم است تا این موضوع برای عموم مردم تبیین شود که امر به معروف و نهی از منکر نیازمند احیاء بوده و وجوب آن نیازمند تشریح و تعریف است.

حجت‌الاسلام بهنام دلریش عنوان کرد: بر اساس فرمایش رهبر انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش است، بنابراین ستاد با تغییر دبیران، بر روی بحث آموزش در کنار تشکیل گروه‌های مطالبه‌گری تمرکز کرده است.

وی گفت: نحوه ورود به بحث نیز موضوع مهمی است که نیازمند تبیین و معرفی در جامعه هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌ غربی، با بیان اینکه ترویج روحیه دعوت به خیر را باید در جامعه جا بیندازیم، ابراز داشت: عدم دعوت به خیر به‌خاطر حیاء و شرم، امر مذمومی است.

وی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مسائل جاری در جامعه بی‌تفاوت باشیم، مطرح کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه یک طیف خاص نیست و همه در این زمینه دارای وظیفه هستند و ستاد تنها هماهنگ کننده و سیاستگذار در این عرصه می‌باشد تا عموم مردم و به ویژه جوانان را به این مسیر هدایت کند.

حجت‌الاسلام دلریش گفت: تغییرات مسئولان امر عادی است و هر معارفه‌ای ختم به تکریم خواهد شد و لذا در دوران مسئولیت تمام تلاشمان را باید بر مبنای رضایتمندی مردم و بالاتر از آن رضایت الهی قرار دهیم.

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو نیز با بیان اینکه تغییر و تحول دبیران، رویکردی کشوری و در راستای اداره مردمی ستاد است، اظهار داشت: مدیران نسبت به ارزیابی اقدامات خود در دوران مدیریت دقت کافی داشته باشند و خود را در برابر مردم و خداوند متعال پاسخگو بدانند.

در پایان جلسه، ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ شهریار در مدت زمان دبیری ستاد شهرستان، رحیم بابایی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ماکو معرفی شد.

انتهای پبام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha