یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ افتتاح دارالقرآن مدرسه علمیه امام حامنه ای(مدظله العالی) ارومیه

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره مهارت افزایی قرآنی ویژه فرزندان طلاب بین الملل این مؤسسه علمی حوزوی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، داودالموسوی عنوان کرد: پیرو تعاملات صورت گرفته بین اداره امور خانواده طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و آموزشگاه زبان و قرآن هدی، دوره مهارت‌افزایی قرآنی ویژه فرزندان طلبه بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: این دوره کاربردی، با هدف آشنایی مخاطبان نسبت به کسب مهارت‌های قرآنی در دو موضوع تجوید و روانخوانی قرآن کریم برنامه ریزی شده است.

داودالموسوی ضمن معرفی اداره امور خانواده به عنوان مرجعی جهت رسیدگی فعالیت‌های فرهنگی خانواده و امور مربوط به ازدواج طلاب، تصریح کرد: شناسایی طلاب بین الملل در اداره خانواده انجام و بانک اطلاعات خانواده طلاب بین الملل تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این طرح، فرزندان واجد شرایط طلاب بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت شرکت در دوره مذکور برای تعیین سطح و شرکت در برنامه به آموزشگاه زبان و قرآن هدی معرفی شدند.

مدیرکل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: با توجه به استقبال طلاب بین الملل، دو دوره «تجوید» و «روان خوانی» برنامه‌ریزی و بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ با همکاری آموزشگاه زبان و قرآن هدی برگزار می‌شود.

داودالموسوی گفت: به منظور بهره‌مندی و اثربخشی بیشتر این کارگاه، پشتیبانی و پیگیری استاد به همراه رفع اشکال برای مخاطبان فراهم شده است؛ همچنین در راستای حمایت از خانواده طلاب، ثبت نام در این دوره با ۹۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha