سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: نوروز باستانی فرصتی مغتنم برای ترمیم گسست های عاطفی و روانی جامعه می باشد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با تبریک سال نو اظهار داشت: نوروز باستانی جلوه گاه شادی و مهربانی و شور و نشاط بهاری در بین مردم ایران و بسیاری از کشورها می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تاکید کرد: پیرامون نوروز ۳ دیدگاه وجود دارد، نگاه غافلانه و هوس بازانه، نگاه ملی گرایانه و انحرافی و نگاه اسلامی و عاقلانه.

وی عنوان کرد: بدون تردید یکی از نیازهای طبیعی انسان تفریح و استراحت و تغییر و تحول فضای فیزیکی و روحی و روانی است؛ لیکن مهم آن است که انسان شادی و نشاط عاقلانه را با شادی و نشاط غافلانه و احیاناً هوس بازی های ظالمانه در نیامیزد و از مرزهای شادی مثبت و حلال و ارزشی پا را فراتر نگذارد، به ویژه این روزها که بخش قابل توجهی از مردم ما با مشکلات مالی و اقتصادی مواجه هستند و علاوه بر آن بسیاری از خانواده ها از چالش‌های دیگری نظیر از هم گسیختگی عاطفی و روانی رنج می برند .

حجت الاسلام سادات با اشاره به اینکه نوروز باستانی فرصت مغتنمی برای ترمیم این گسست هاست، خاطرنشان کرد: بر آحاد جامعه لازم است این ایام را مغتنم شمرده و با گسترش نوع دوستی و همدلی و دستگیری از محرومین و کمکهای مومنانه و دوری از فرهنگ تجمل پرستی و اسراف گری، دل های یکدیگر را شاد و عواطف انسانی را تقویت نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha