شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام خمینی

حوزه/ ستاد امر به معروف استان قم، ضمن محکومیت این حرکت، اعلام می دارد که مردم غیور قم، پاسخ این جسارت را به صورتی کوبنده خواهند داد که بیش از پیش در حفظ مظاهر معروف و نیز از بین بردن مظاهر منکر اهتمام خواهند ورزید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ستاد امر به معروف استان قم در پی جسارت به حضرت امام(ره) بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به امام اهانت بشود، به عکس امام اهانت بشود. این کار کمی نیست؛ کار کوچکی نیست. دشمنان از این کار خیلی خوشحال شدند فقط خوشحالی نیست، تحلیل هم می کنند، بر اساس آن تحلیل تصمیم می گیرند؛ بر اساس آن تصمیم، عمل می‌کنند؛ تشویق می شوند علیه مصالح ملی، علیه ملت ایران. اینجا آن چیزی که مشکل را ایجاد میکند.

روز دوازدهم فروردین، روز حماسه بی نظیر ملت ایران برای تثبیت حکومت اسلامی، به حق عید بزرگی است که ارزش واقعی آن را حقیقت طلبان در سراسر عالم می دانند. روزی که همه مستکبرین عالم هم پیمان شدند که با تمام توان بر علیه این «معروف» بایستند و هر آنچه توان دارند از «منکرات» برای تضعیف یا نابودی آن به کار گیرند.

در این میان برخی از عوامل و نفوذی های داخلی که توسط رسانه های خارجی همچون بی‌بی‌سی هدایت و تامین هزینه می شوند بار دیگر در آستانه یوم الله 12 فروردین با جسارت دوباره به عکس امام در میدان مرجعیت قم، بار دیگر مردم غیور ایران اسلامی را، ناخواسته متوجه بزرگترین «معروف» قرن معاصر، یعنی حفظ و تقویت حکومت اسلامی که توسط سلاله حضرت زهرا سلام الله علیها، قهرمان تاریخ معاصر جهان آیت و نشانه عظمی الهی، امام خمینی (ره) کردند؛ حرکاتی که بعد از ناامیدی از ضربه زدن توسط تحریم ها و دشمنی ها و با قدرت گرفتن نظام اسلامی در عرصه داخلی و خارجی صرفا عقده گشایی و نشانه زوال و قدرت‌های پوشالی آنها است.

ستاد امر به معروف استان قم، ضمن محکومیت این حرکت، اعلام می دارد که مردم غیور قم، پاسخ این جسارت را به صورتی کوبنده خواهند داد که بیش از پیش در حفظ مظاهر معروف و نیز از بین بردن مظاهر منکر اهتمام خواهند ورزید و از همه مسئولین انتظامی و امنیتی استان در خواست مجدانه داریم با عاملان این جسارت برخورد جدی و قاطعانه داشته باشند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ستاد امر به معروف استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha