پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اسماعیل نیا

حوزه/ امام جمعه بندرلنگه گفت: مسئولان به محلات حاشیه ای و روستاهای محروم بروند و واقعیات زندگی مردم محروم را ببینید، امکانات آنها را ملاحظه کنند و با آنها بنشینید، سفره آنها را ببینند و برای رفع مشکل آنها اقدام عملی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه، با اشاره به تفسیر آیه ۴۴ سوره نحل«بِالْبَیِّنَاتِ وَالزُّبُرِ ۗ وَأَنْزَلْنَا إِلَیْکَ الذِّکْرَ لِتُبَیِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَیْهِمْ وَلَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ»، اظهارداشت: بر اساس این آیه شریفه خداوند پیغمبرانش را با معجزات و دلایل روشن و کتب آسمانی فرستاده است تا حجت را بر همگان تمام کند و بشریت با منطق و استدلال و تفکر و تعقل راه توحید را انتخاب کنند.

وی افزود: در این آیه شریفه مانند چند جای دیگر قرآن کریم به «ذکر» یاد شده است به این معناست که قرآن مایه تذکر و توجه انسان و دوری از غفلت و فراموشی است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی، بیان کرد: دشمن در حال جنگ ترکیبی علیه ملت ایران است، دراین زمان هوشیاری ودشمن شناسی لازمه کار است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به ۲۱ فرودین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب به فرمان حضرت امام(ره)، بیان کرد: بنیاد مسکن خدمات خوبی را برای آبادانی روستاها داشته که امید است این خدمات بیشتر شود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه سالروز ارتحال ام المومنین حضرت خدیجه (س)را تسلیت گفت و ادامه داد: لازم است جایگاه و فضائل این بانوی بزرگ اسلام در مجالس، منابر و محافل بیان شود؛ متاسفانه به دلایلی حضرت خدیجه(س) مورد عداوت و حسادت برخی افراد و جریانات قرار گرفته است.

امام جمعه بندرلنگه اظهار: جنگ نابرابرانه عربستان علیه مردم مظلوم یمن وارد سال هشتم شد با این تفاوت که موازنه قدرت تغییر یافته و امروز دست برتر با مجاهدان یمنی است که با موشک ها و پهپاد ها به عمق خاک عربستان نفوذ کرده و تاسیسات حیاتی ریاض و پالایشگاه نفتی آرامکو را مورد هدف قرار داده و منهدم می کند.

وی تصریح کرد: آل سعود به خوبی متوجه شده است که پیروزی بر یمن امری محال است؛ همانطور که مقام معظم رهبری ۷ سال قبل این مطلب را پیش بینی کردند دنیا بداند آل سعود چندین قدم به سقوط نزدیکتر شده است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مسئولان به محلات حاشیه ای و روستاهای محروم بروند و واقعیات زندگی مردم محروم را ببینید، امکانات آنها را ملاحظه کنند و با آنها بنشینید، سفره آنها را ببینند و برای رفع مشکل آنها اقدام عملی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha