سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حضور کودکان در آیین ترتیل خوانی حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه با تشویق به فرزندآوری، گفت: مادران برای تربیت صحیح و الهی فرزندان خود وقت بگذارند، زیرا در قیامت تربیت صحیح و نادرست فرزندان، پاداش و عقوبت والدین را به دنبال دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول (س) ساوه و با همکاری موسسه قرآنی بشری، مراسمی با حضور جمعی از مربیان و بانوان قرآنی و طلاب در سالن اجتماعات موسسه ریحانة الرسول برگزار گردید.

خانم نجیبه کرمی با اشاره به لزوم قدردانی نعمت های الهی، گفت: خداوند نعمت های فراوانی را در اختیار انسان قرار داده است از مهم ترین این نعمت ها فرزندان است .

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه با تشویق به فرزندآوری، افزود: مادران برای تربیت صحیح و الهی فرزندان خود وقت بگذارند، زیرا در قیامت تربیت صحیح و نادرست فرزندان، پاداش و عقوبت والدین را به دنبال دارد .

وی در ادامه افزود: برخی والدین تلاش دارند تا امکانات رفاهی و مالی در زندگی فراهم گردد و سپس جهت فرزندآوری اقدام نمایند، در صورتی که فرزند آوری موجب افزایش و برکت در روزی خواهد شد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه گفت: آشنایی با اماکن مقدسه و ارتباط با مساجد وحضور فرزندان در این اماکن در تربیت دینی فرزندان موثر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha