شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
س

حوزه / یک خانم لیتوانیایی که در مسجد آقا بزرگ کاشان به شدت تحت تأثیر اذکار مقدسه اذان قرار گرفته بود بعد از ترجمه اذان، با مبلّغ بین المللی حوزه علمیه کاشان به گفت‌وگو نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، یک خانم لیتوانیایی که به اتفاق همراهان خود به شدت تحت تأثیر اذکار مقدسه اذان قرار گرفته بود و بعد از ترجمه اذان به گفت و گو با حجت الاسلام امینی از مبلغین زباندان حوزه علمیه کاشان نشست.

او در این گفت‌وگوی صمیمانه با شنیدن صدای اذان مغرب و عشا در مسجد آقا بزرگ کاشان احساس آرامش خاصی می کرد و دعا برای صلح و دوستی برای ایران و آینده ای بهتر داشت.

حجت الاسلام امینی، هم با بیان اینکه باور اسلام، این دین الهی بر این است که تمام انسان ها از یک ریشه بوده که به آدم و حوا ختم می شود، اظهار کرد: در حقیقت همه ما از یک خانواده بزرگیم و برادر و خواهر انسانی هستیم. ما هم نه تنها برای امنیت و آرامش خودمان دعا می کنیم بلکه برای همه برادران و خواهرانمان آرزومندیم.

این توریست هم با استقبال از این ایده دست خود را به هم چسباند و مقابل صورت برای لحظاتی نگه داشت و فقط تشکر می کرد که بله همین طور است و از اینکه با یک روحانی صحبت کرده است، خیلی خوشحال بود.

انتهای پیام./

حس عجیب توریست لیتوانیایی هنگام اقامه اذان در مسجد آقا بزرگ کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha